The led collection!

Heb ze dan toch maar es samengezet.
1 vreemde eend in de bijt en dat is de Junghans Mega 1000, maar die wist ik nergens anders te platsen, dus hopla, bij de LEDS ! :smiley:

De LEDS heb ik gekocht, louter uit pure nostalgie naar de seventies…
Want ik draag ze erg weinig. Zonde in feite, maar ik heb het al dikwijls gezegd: ik heb armen te weinig ! ! ! :smiley:

Wellicht gaan er enkele in de verkoop, maar ik kan het moeilijk over mijn hart krijgen… :frowning:

Maar voor er eentje weggaat wil ik ze toch nog eens delen met jullie:

Bijzondere collectie, leuk om te zien!

Het lijkt wel een James Bond koffertje. Ik vind ze ook erg leuk hoor. Die rode lichtjes deden mijn hart al sneler kloppen toen ik op de basisschool zat. Mijn batterijen gingen ook twee keer zo snel op als die van mijn klasgenoten.

Prachtige collectie, pure nostalgie.
Als je er 1 of meer gaat verkopen, heb ik zeker belangstelling.

Gr. PETERJ.

– moved topic –

Toch zijn het eigenlijk best stoere horloges. Ik word vrolijk als ik naar de foto kijk! :slight_smile:

Mooie collectie.(tu)

Tsja, die Junghans, dat kan dus helemaal niet.
Die zou ik maar rap te koop zetten. :smiley:
Voor de rest: errug fraai.

groets,
rombo

Die helemaal rechtsonder in je kistje zit, welke is dat??

Wil

Mooie verzameling hoor (tu)

mvg, Frans

WilSeiko Schreef:

Die helemaal rechtsonder in je kistje zit, welke
is dat??

Wil

Dat is de Junghans, die hoort daar helemaal niet thuis, maar ja, ik moet hem érgens kwijt hé :wink:

Ik zie geen LED display op het Zenith horloge. Of is het dat zwarte vlakje rechtsonder ? Wat wordt daar ge-LED-displayed dan ?

Verder errug mooie verzameling !

GBW

Als al die ledjes gaan branden Marc, denken die hollanders direct aan de grachten van Amsterdam.:D:D:D

Ik kon het ni laten X(

Mooi verzameling Marc.

Mooie verzameling Marc(tu)

Freddy Schreef:

Als al die ledjes gaan branden Marc, denken die
hollanders direct aan de grachten van
Amsterdam.:D:D:D

Ik kon het ni laten X(

Ik ben een hollander en als ik in Rotterdam mijn mond open doe denkt iedereen dat ik uit Amsterdam kom.
Maar zie geen verband tussen de grachten en brandende ledjes:S
Bij de grachten van Amsterdam denk ik aan fietsen en ‘drèf-sèsies’:D:D

Zoals Freddy al min of meer opmerkte, je hebt een prachtig RedLight District in die koffier Marc (tu)

Heerlijk nostalgisch,

Groeten,

Martin

GroteBozeWolf Schreef:

Ik zie geen LED display op het Zenith horloge. Of
is het dat zwarte vlakje rechtsonder ? Wat wordt
daar ge-LED-displayed dan ?

Verder errug mooie verzameling !

GBW

De secondenwijzer van de Zenith is in feite het LED venstertje rechts onderaan - het geeft ook de datum weer ! (tu)

Zeer unieke en vrij zeldzame Zenith.

MartinB Schreef:

Zoals Freddy al min of meer opmerkte, je hebt een
prachtig RedLight District in die koffier Marc
(tu)

En ik maar denken dat dit een fatsoenlijk forum was:D:D

Zeer mooie collectie die je naar mijn mening zo in stand moet houden.

Ikzelf heb de Junghans Mega 1000 ook en die past ook prima naast mijn Bulova LED Computron, in de verzamelkoffer.

Heb je nog wensen betr de lED verzameling?

Erik

ehwatch Schreef:

Zeer mooie collectie die je naar mijn mening zo in
stand moet houden.

Ikzelf heb de Junghans Mega 1000 ook en die past
ook prima naast mijn Bulova LED Computron, in de
verzamelkoffer.

Heb je nog wensen betr de lED verzameling?

Erik

Aaarghh, nu doe je me weer twijfelen, Erik ! :smiley:
Ik dacht net af te bouwen, maar als ik het zo zie moeten er nog 3 LED-jes bij en de doos is vol ! :smiley:

Wel, ik zou graag nog eens een PULSAR CALCULATOR watch kopen, maareuh… die zijn zoooooooo ontzettend duur :frowning:

http://www.vintagecalculators.com/html/pulsar_calculator_watch.html

Als ik dan bedenk dat ik voor pakweg 50 euro of zo dit heb: :smiley:

Dat is een mooie Casio. Bijzonder maar niet de allure van de Pulsar. Ik ga voor de vintage in dit geval.

Als ik jou was zou ik dat doosje koesteren zoals het nu is, en soms loop je ergens tegen aan wat er weer bij past, zoals deze bijvoorbeeld.
http://cgi.ebay.nl/VINTAGE-LONGINES-DIGITAL-LCD-LED-WATCH-1970S-MINTY-/110538243159?cmd=ViewItem&pt=UK_Jewelery_Watches_Watches_MensWatches_GL&hash=item19bc97bc57

Dan zou je spijt hebben indien er klokjes verkocht zijn uit dit doosje van jou. Ik spreek uit eigen ervaring…

Wordt je er wijzer cq rijker van indien je ze zou verkopen?

Ik wil je niet in verwarring brengen, maar dit is mijn mening, gebasseerd op 30 jaar horloge verzamelen…