De lug-to-lug van 51mm is acceptabel, de 15mm hoogte ook. Het is wel een brok van een klok zeg.
Op de foto’s ziet 'ie er erg gaaf uit.
De lug-to-lug van 51mm is acceptabel, de 15mm hoogte ook. Het is wel een brok van een klok zeg.
Op de foto’s ziet 'ie er erg gaaf uit.
Ai… ik ben verkocht. De 1e chronograaf - naast de speedmaster - die mij aanspreekt. Gelukkig zijn de pijltjes naast de dag en datum (om de richting aan te geven?) subtieler dan zijn voorganger 
@ABCSteed zit een mooie remake van de OG occ in de pijpleiding toevallig?? Een mooie 38mm chrono zou ik wel willen
Die is een paar jaar geleden al gedaan, maar in 42mm
Dat helaas niet. Zelf zie ik een kleinere chrono ook zeker zitten. Zoals @anon6060116EV zegt een verbetering van de 38mm heeft geresulteerd in de Classic Cosmonauts Chronograph in 2015
Er zit al wel een nieuwe product serie aan te komen. Naast se Flieger, Marinemaster, Stratoliner en Novonaut.
Die was inderdaad alweer vergeten door mij.
Bij far de charme die het origineel heeft 
Ja, helemaal mee eens
Jazeker blijft deze een topper!
Als ze deze aankondigen begin ik nu te sparen. Dus als je even een mailtje naar Fortis wil sturen, alvast bedankt!
Handtekeningen actie is misschien beter
Ik ben voor ! De OCC38 wordt elk jaar besproken zeker op de consumenten beurzen. P.s.Kom je naar Düsseldorf eind van de maand?
Ze weten dus dat er vraag voor is. Dat is alvast mooi. Op mijn handtekening kunnen ze rekenen. Momenteel aan een euro trip bezig dus ben helaas niet in de buurt
Er is niets mooiers dan dit
(gelukkig heb ik er een)