The Lost AP Masterpiece That Changed Watchmaking

Tuurlijk, mooie promo van AP. Maar bizar dat ze dit vroeger bedachten en konden uitvoeren.

5 likes

Als die horloges zo uniek zijn hebben ze de geschiedenis van de horologie ook niet veranderd.

Leuk filmpje, maar je titel is wat overdreven. :smiling_face::smiling_face::smiling_face:

1 like

Haha! Helemaal gelijk, zeer overdreven. Is exact de titel die AP heeft gegeven, vandaar mijn vermelding dat het een mooie promo is. Bijna een kerstreclame.

1 like

Jammer dat AP tegenwoordig een totale one trick pony is geworden, want ze kunnen wel dingen.

1 like

Haha net zoals als vergeten groente die terecht nergens meer op het menu staan.

3 likes

Wat heb jij tegen kouseband?

1 like

Weinig. Maar van mij mag pastinaak en schorseneren de route van de dodo volgen.

4 likes

Ben je tegenwoordig van de watermeloen?

1 like

Pastinaak is een erg lekkere groente, in verbazingwekkend veel situaties. Schorseneren heb ik tot mijn grote schande nog nooit gegeten.

Ik ben al vele jaren van de watermeloen, Henk. Da witte gij ook. Zowel het fruit als ook Studio Underd0g.

Terug komend op het filmpje… Ik ben niet van de horloges die zo groot zijn als een watermeloen, maar damn son, dat geluid van het slagwerk is me wel wat.

1 like

Is lekkerrrrrrr. Maak ik om de week of twee wel eens. Eten zelfs de kinderen. :ok_hand:

Prachtig zakhorloge ook. Tussendoor.

1 like

:joy:

Terug komend op het filmpje… Ik ben niet van de horloges die zo groot zijn als een watermeloen, maar damn son, dat geluid van het slagwerk is me wel wat.

Ja, dat was voor mij het kippenvel momentje van de kerstreclame.

Bizar hoe ze dat konden maken😍

1 like