The M.A.D.1S raffle is now open!

Iemand mad genoeg om mee te doen? Je hebt nog tijd tot 2 sep.

Ik vind hem best leuk, de mooiste totnutoe. Eindelijk enigszins aanvaardbare proporties, want ‘slechts’ 15mm hoog (ipv 18.8mm). :yum:
Ik heb me ingeschreven :see_no_evil:

12 likes

Ik sla hem over.

5 likes

Ik sluit me bij Jan aan

2 likes

Geloof dat ik deze ook aan mij voorbij laat gaan.

1 like

Cool :ok_hand:

1 like

Kun je ook nog de tijd aflezen? Of ben ik nou zo dom? Ik sla even over.

1 like

Door je hand te roteren tot dat je de omcirkelde positie goed kan zien, kan je het aflezen (niet de meest handige positie iig)

3 likes

6 likes

Ik vind het wel leuk, het is anders, zeker in het donker.
Heb nu niet direct de neiging om op order te drukken :sweat_smile:

1 like

De fidget spinner windt m op?

2 likes

Apart ding en wat minder mainstream als gebruikelijk. Innovatief ook wel.

1 like

is wel geinig en anders. Heeft ook wel wat. Mij wat te duur en onpraktisch maar ben zeer benieuwd naar de ‘echte’ ervaringen en beelden straks

1 like

Zo kan je het ook noemen (rotor dus :joy:)

2 likes

Dikke 3300 euro …. Naaah ik sla deze even over.

1 like

De vorige vond ik optisch inderdaad veel te hoog, nu is hij lager maar is ook de minuten ring verwijdert. Ik vraag me dan af of ze niet een beter compromis hadden kunnen vinden.

1 like

Ik denk dat deze MAD 1S nog redelijk conservatief is :laughing:

Goed punt, misschien voor de 1XS? :wink:
1.2mm winst komt reeds van de La Joux-Perret G101. Uiteindelijk hebben ze toch redelijk wat van de hoogte afgeschaafd:

Voor de goede orde, ik heb me enkel opgegeven voor de raffle, op 3 sep worden de gelukkigen uitgeloot. Ook een deel van de hype natuurlijk…

1 like

Mocht je worden uitgeloot, zit daar een koopverplichting aan vast?

Mocht je deze uiteindelijk bemachtigen, dan heb je zeker een “conversation piece”. Dit hologe/sieraad zal zeker de aandacht trekken. :+1:

1 like

Jawel, deze keer zit er een koopverplichting aan vast. Kwestie van de opportunisten te ontmoedigen. Blijkbaar waren er voordien potentiële kopers die meerdere keren registreerden.

1 like

Spannend. Ik volg het graag. :crossed_fingers:

1 like

Lijkt me niet. “Nou meneertje, u bent uitgeloot, maar toch betalen”

2 likes