Telefoontje van Roland: Hij is klaar, kom maar naar mijn huis om hem op te halen… Snelheidsovertredingen gemaakt en met kloppend hart het huis binnen. Mooie zwarte tas op tafel. Snel-snel-snel…
Doosje open U:
plstic eraf
achterkantje gluren
Boekjes en de hele rim-ram erbij natuurlijk, amplitude van 322 (not bad)
en met een hele leuke Paasattentie
en toen kwam het…
Roland bekeek het horloge nog een keer zelf en riep: [ censuur ]… Er zit nog een klein haartje op de wijzerplaat!""Ik dacht natuurlijk dat ik in de maling werd genomen, maar inderdaad…
Afijn, als een speer is Roland teruggegaan naar de zaak waar hij het euvel heeft verholpen en ik in de tussentijd heel gemoedelijk met zijn echtgenote Vera een glaasje ‘43’ heb genuttigd(tu)
Roland: Dank voor deze speciale behandeling die normaal gesproken minimaal een week duurt en die je tussen zaterdagmiddag en zondagmiddag voor mij heb afgehandeld. Ik zal de R.O. 1 met trots dragen!!
De wijzers, die door de superluminova ranker worden, waarbij de kleur van het superluminova weer terugkomt in de plaat, al met al wordt de heerlijke rustige uitstraling er door benadrukt.
Kortom, een klassieke schoonheid!
Geniet ervan Hans ennuh…nu komt er toch zeker binnenkort weer een bijeenkomst, niet?
Oej Hans, wat is dit moooooooooooooooooooooi! Ik zeg ook: meeting Geniet ervan lucky bird! En Roland is een echte liefhebber en zit vol passie voor horloges, eindelijk weer een merk waar we in NL trots op kunnen zijn!