The making of my R.O. 1

The making of my R.O. 1 !

Gister middag zei ik spontaan: “Nou doe mij er maar een :slight_smile: ” en dezelfde middag begon Roland Oostwegel nog aan de assemblage van het door mij gekozen horloge. Ik heb daarom maar misbruik gemaakt van de situatie en ben erbij gebleven om de eerste stappen van dit proces te volgen. Op het moment dat ik dit schrijf (zondagochtend 09.00 uur) is Roland al weer in zijn atelier om de rest van het proces af te maken. Met name de instelling van het Shock-System vergt nogal wat tijd. In de loop van de middag hoop ik ook het eindresultaat hier te kunnen presenteren. Me Happy…

Graveerinstellingen via de computer, Ja, het wordt nr 50/100

Tipje van de sluier, Zwarte plaat met zilverkleurige wijzers, ingelegd met zwart superluminova: een killerklok!

hans

Prachtig Hans,

Hopelijk maak je nog meer foto’s! X(
Ben zeer benieuwd naar het eindresultaat.

Groet,
Werner

Prachting Hans,

Alvast gefeliciteerd met deze fantastische aanwinst, ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat.
Roland enthousiasme is erg aanstekelijk, vooral als het om zijn horloges gaat natuurlijk. Geem moeite teveel…zelfs op paaszondag aan het klussen (tu)

Maar waarom nummer 50 van de 100. Excuse me, maruh… Jij bent toch een stuk ouder :smiley:

De serie is beperkt tot 100, dus dat lukte niet meer :smiley:

lijkt me super gaaf om vanaf het begin van het proces je horloge te zien ontstaan tot het eindresultaat.

gefeliciteerd hans (tu)

Leuke rapportage Hans(tu) en alvast gefeliciteerd met dit bijzondere horloge.

Mwhuhahahahahaha, Luka!!!

Auwe :wink: ook hier even de felicitaties… ik had gedacht dat de R.O.1 er al veel eerder zou zijn gekomen. Je bent vanaf het begin enthousiast geweest en het was een kwestie van tijd (tu) (tu)

Zilver en zwart, dan wordt inderdaad een killer!!! Ik ben zeer benieuwd en ga de wijn (wit, uiteraard wit!) al klaar zetten.

Gr. Roel

Goede zaak Hans.

Het moest er van komen natuurlijk!

Ik hoop hem snel eens in het “echt” te zien.

Krabong Schreef:

Ik ben zeer benieuwd en ga de wijn (wit, uiteraard
wit!) al klaar zetten.

Gr. Roel

Gaan we niet redden met 1 flesje:)o

Proficiat Hans, met deze aankoop.(tu)
Je bent een bevoorrecht mens en ik gepast jaloers.:wink:

Groet Jan

Lees ik, mede door dat andere R.O.1 topic, draagvlak voor een nauwelijks georganiseerde, pre zomer mini meet in de regio van de :wink: kolenboeren :wink: ???

Bijvoorbeeld volgende week zondag?

gr. Roel

gaat mij niet lukken. Hollanders op bezoek:(

Prachtige keuze, en erg goed om de lokale economie te steunen (anders dan de slijter dan :D)

Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat.

Groeten,

Martin

Nog een paar:

Pushers

Check en dubbelcheck

nog even geduld Hans…

X(

Hoe laat ga je 'm halen???

Ben benieuwd naar de foto’s die gaan komen als ie om je pols hangt.
Mooi horloge…
Gefeliciteerd.

Alvast van harte met je nieuwe aanwinst, de R.O.1 is erg mooi, top

gr,

vncnt

van harte Hans en leuk het hele horloge zo te zien ontstaan :slight_smile: (tu)

erg leuk om zo in de “kraamkamer” van je horloge te kunnen staan!

Hallo Hans,

Ziet er heel indrukwekkend uit.
Maar ben een leek op het gebied van dit horloge.
Kun je mij er wat meer over vertellen?

Groet,
Scherprijder