The most affordable GMT ever!

Volgens de site dan.
http://www.ablogtoread.com/praesto-gmt-watch-review/
http://www.praestowatch.com/home/2010/05/30/praesto-gmt/

Als ie er ooit komt. Volgens de website is de introductie ‘delayed until further notice’.

Hij is in ieder geval erg mooi. Leuk horloge voor het geld.

Ja ziet er wel leuk uit, heeft een vleugje Sinn in zich, alleen die drukke chapter ring had voor mij niet gehoeven…

Mooi horloge, al vind ik die 48 mm wel groot - hoewel het op die wristshots wel lijkt mee te vallen.
Ik zou er zelf geen rode band aan hoeven, maar dat is bijzaak.

Mooi horloge…het enige dat is persoonlijk mis is dat de gmt wijzer niet licht gevend is…hierdoor beperkt je de gmt funktie tot voldoende licht…in grotten en in het donker is de gmt niet bruikbaar…maar wellicht is dat mijn persoonlijke opvatting en denken er sommigen anders over…

Groet, Justin

“The most affordable GMT ever”

mwoah, een klokje om de rechterpols met de GMT tijd is vast goedkoper :slight_smile:

landrover110 Schreef:

Mooi horloge…het enige dat is persoonlijk mis
is dat de gmt wijzer niet licht gevend
is…hierdoor beperkt je de gmt funktie tot
voldoende licht…in grotten en in het donker is
de gmt niet bruikbaar…maar wellicht is dat mijn
persoonlijke opvatting en denken er sommigen
anders over…

Groet, Justin

Ik zit regelmatig in een andere tijdzone en heb dan meestal mijn ExpII mee. Echter zet ik, zoals het hoort, de reguliere wijzers dan op de nieuwe tijdzone en laat ik de GMT-wijzer op de Nederlandse tijd staan.
Met het verzetten van de tijd is dit ook makkelijker… immers kun je urenwijzer makkelijk verzetten. In een andere tijdzone wil ik enkel af en toe, bijvoorbeeld als ik een telefoontje moet plegen, weten hoe laat het in Nederland is.

“where the 24-hour hand is continuously set, instead of the jumping-hour variety seen in Rolex and Omega.”

De zichtbaarheid van de GMT-wijzer hadden ze kunnen verbeteren door er luminova in het driehoekje kunnen plaatsen!

Hmja, goede prijs-kwalitiet, zeker, maar niet most affordable. Ik heb 3 horloges met hetzelfde Shanghai-B GMT kaliber er in die een derde van de pre-order prijs zijn. Trouwens een prima uurwerk, maar zoals in het filmpje al gezegd, wat tricky om exact in te stellen.

Design vind ik trouwens best fraai (tu)

Groeten,

Martin

Not bad, maar er is altijd nog Parnis :wink:

marnix.moed Schreef:

Not bad, maar er is altijd nog Parnis :wink:

Idd. Alleen is die wijzerplaat wel erg op Seiko geïnspireerd :smiley:

het uurwerk laat ik even buiten beschouwing. Het design vind ik mwwaah…