Interessant. Wat vond je minder?
De band is te bling naar mijn smaak met de gepolijste delen. Vond de afwerking van kast dial en wijzers er ook niet op vooruit gegaan. Heb de vorige no date alsook de date gehad en er klopte iets niet bij deze. Mogelijks is het op een andere band een ander verhaal
Yes, deze wil ik binnenkort eens passen.
Dat is de standaard meting, wat je zou weten als je erover gelezen had.
Mag ik je âWristwatch chronometerâ van Fritz von Osterhauzen als standaardwerk aanbevelen over het concept chronometer?
En 15 dagen in streng gecontroleerde klimatologische omstandigheden en in vooraf vastgestelde posities testen is zuiver een momentopname. Het zegt niets over invloeden bij dragen (temperatuurwisseling, schokken, positionele variaties daarbij, magnetisme).
En aan de dappere vlagger: stoere jongen hoor.
Ook geavanceerder dan de nieuwe rode Black Bay 41 met Master Chronometer uurwerk? Kwestie van tijd voordat dat uurwerk in elke Black Bay ligt.
Moet daar wel net het model tussen zitten waar je van gaat soppenâŠ
Ik dacht eerder aan een armband voor de bovenarm.
Gewoon voor een betere herkenbaarheid.
Weer OT
Een supercompressor mist nog en de nodate LLD staat hoog op de lijst.
Wat me tegenhield was de buttplug urenwijzer.
En na deze draad ook de 91 - 13.
Dat is de 925 zonder enige twijfel.
Qua omzet staat longines op nr 5 met 1,5 miljard, tudor kon ik zo snel niet vinden maar staat wel in de top 20.
Eh nee.
We zaten er tussen in, kennelijk in 2022 nummer 7 qua marktaandeel. Was aantal jaar geleden wel een stuk hoger.
Tudor is inderdaad ergens top 20 en de laatste jaren één van de snellere groeiers.
Waardoor denk je dat tudor zo snel groeit de laatste jaren?
Poor mans Rolex toch?
Ze zijn sinds een jaartje of 10 weer actief in de Amerikaanse markt. Heeft ze geen windeieren gelegd.
Hoop geneuzel jongens. Marktaandeel, COSC, andere merken.
Mooie nieuwe LLD, niet raar geprijsd.
Ik hoef hem niet, iets te fragiel voor mij.
Beide kunnen kloppen. Jouw artikel haalt omzet aan, de mijne marktaandeel.
Dat zeg ik, irrelevant geneuzel.
En omdat jij dat zegt is het wel relevant?