Mooi horloge nu is het wachten op een blauwe bezel insert. Dan heb je echt een mooi horloge. Maar ik heb deze al
En harige armen
Gave release weer! Ik vind de blauw/zwart combi eigenlijk wel mooi.
Is die blauwe op de leren nato een mod?
Eindelijk een Seikoduiker met staalkleurige bezel… muy, muy sexy. Dat werd verdorie tijd!
Super gaaf, helaas zal ik moeten wachten op de release van de baby-baby marinemaster met een diameter die onder de 40mm zit
Kutpolsjes…
Ik vind dat blauw met zwart prima te pruimen! Is toch ook wel meer voorkomende combi? Bij Oris heb je er ook een paar…
Wat is je polsmaat dan?
16,5cm op een warme dag
Dat is wel op randje met de 1e gen, maar met deze versies zou het qua lug to lug kunnen werken.
Supergaaf, maar aangezien de prijs vergelijkbaar is zie ik niet in waarom iemand deze zou verkiezen boven een SPB145. Zie ik iets over het hoofd?
Voor de visueel ingestelden een plaatje (via Monochrome Watches):
Lang niet gek. Een SPB077 met net wat meer features van de MM300 waaronder de case/lug polishing en MM300 stijl wijzers. Ziet er hoogwaardig uit, die kast is echt rete strak. Echt een mooi horloge maar ik mis een standaard all black variant…
Kijk eens in je doos? Nog een?
Jajajaja!! Ik vind hem erg mooi. Voorkeur ligt bij de 185. Ik vind 1250,- ongezien en niet gevoeld nog iets te spannend, maar ik ga op jacht denk ik!
En de spb18* “limited edition” in 3…2…1…
Met DiaShield !!
Niemand rept over de 2 iets grotere titanium duikers die ook op de markt zijn gekomen. Euroref: 189 en 191
Nieuwe Shogun?
MM200’s, geslaagd. Vooral de blauwe!
Nieuwe shogun, niet zo zeer…