Ik vind hem te druk door de extra rand op de wijzerplaat.
Lean Mean Black Divermachine
Ik vind hem te druk door de extra rand op de wijzerplaat.
Lean Mean Black Divermachine
Ik dacht er ook gelijk aan, de vorm van de kast en titanium, alleen de wijzerplaat en wijzers zijn gewijzigd. Ik ga eens even verder neuzen.
de rand is niet extra… hij is verplaatst
de chapterring is bij de nieuwe zilver en onbedrukt… hierdoor is de 60 verdeling op de wijzerplaat gezet. Ik vind dat juist toffer, duidelijker diepte. Dit in tegenstelling tot jouw foto waar de chapterring vol zit met deze verdeling
ja bedoel ik. Het oogt daardoor juist drukker (vind ik).
cleanere wijzerplaat vs diepte met zilveren chapter. Het is idd smaak. Ik heb net even een paar andere horloges bekeken en ik ben er niet uit
…
Sommige modellen kies ik voor het een, soms voor de ander
Dit zou de perfecte versie zijn…
check insta… er zijn al plaatjes van mods waarbij ze beide gekocht hebben en bezel geruild hebben…
Aangaande de SBDC129/131
Ik heb net even de review op Fratello zitten lezen, maar ben blij dat ik mijn Shogun Zimbe heb, dit is echt gewoon een Shogun met andere wijzerplaat en een ceramic bezel. Oh, en een 6r35, maar het 1550,- Euries prijskaartje maakt dat ook deze Seiko weer steeds verder van de “twentyfirst century common man” af staat.
Prachtige releases! Fijn dat Seiko weer op het goede pad is en meedoet met de huidige downsize trend. De 2mm kleinere diameter en dikte merk je echt wel als je kleinere polsen hebt.
De SPB185 heeft mijn voorkeur, de geborstelde bezel is prachtig (ben een fan van monochrome bezels) en het rode accent op de ‘shovel’ secondewijzer contrasteert mooi met de matzwarte plaat.
Dit is een mooi modern alternatief voor wie de SPB145 serie te retro vindt. Toch zou ik die verkiezen want eleganter…
zit al een tijdje te loeren naar de witte king samurai dus de witte nieuwe shogun trok wel gelijk mijn aandacht. Maar best een prijsje. Had mezelf voorgenomen dat als ik een horloge van meer dan 1000 zou kopen (tot nu toe eronder gebleven) deze wel een 4hz uurwerk zou moeten hebben om een mooiere sweep te hebben.
Iemand hem al besteld?
Weet iemand of de bezelinsert van de zwarte keramisch is?
Kan het nergens vinden.
Wow, mooi vooruitzicht. zou je die bij kans een keer naast ‘oude’ mm200 willen leggen?
Dit is qua grote Seiko duikers toch wel heel vet. Ik vind de integratie van de design elementen van de MM300 en de MM200 briljant!
Waar heb je hem besteld?
Lekker! Mooi formaat! Ik ben benieuwd hoe groot deze lijkt naast de spb149.
Héél cool, benieuwd naar je irl ervaringen.