Wat vinden jullie hiervan?
Vind de specs wel ok. Maar de looks weinig bijzonder…
Wat vinden jullie hiervan?
Vind de specs wel ok. Maar de looks weinig bijzonder…
Prima horloge toch? Interessantere kast dan gemiddeld met de facetten en een structuurtje op de plaat voor een redelijke prijs.
Ik word een beetje tureluurs van zulke wijzerplaten maar dat heb ik met meer horloges.
Verder prima specs in deze prijsklasse denk ik.
Specs in verhouding tot de prijs, lijkt mij helemaal oke. Als je het een mooi horloge vindt kan je het zeker kopen. Secondewijzer vind ik persoonlijk wat minder detail.
Meh …….
Niet echt
Vind 820 euro toch best fors, ook al roepen ze zelf dat het het goedkoopste is wat ze gemaakt hebben.
Verder een beetje underwhelmed eigenlijk.
Kortgezegd ben ik het hier wel mee eens:
Ik vind het een leuk horloge om te zien met bovendien prima specs voor de prijs.
Ik hou hier wel van, prima specs, lekker lichtgewicht een simpele No date tool watch
Een toolwatch, landrover defender en boswachters-outfit nodig hebben om een kop koffie te doen op de Sallandse heuvelrug… Belachelijk.
Horloge is verder leuk. Niet voor mij, want te hoekig, te groot, te modern, en met een te lompe sluiting, maar objectief bezien prima voor het geld.
Die marketing bla bla er omheen is natuurlijk te blaartrekkend slecht. Soms, heel erg soms, vraag ik me wel eens af of horloge-journalisten dat ook als een marteling zien, het moeten maken van dat soort shlock.
Zorgt ervoor dat ik op mn hoede ben; wat moet er nou eigenlijk verdoezeld worden om zo’n hoog flauwekulgehalte nodig te hebben?
Ik vind gevestigde merken die een collab doen met een platform wel geinig voor de échte aficionados die er dagelijks hun nieuws halen en deel uitmaken van een community. Soort erkenning voor hun support.
Ik vind collabs die zo’n platform gebruiken om hun horloges aan de man te brengen altijd maar meh en ik vind dat de platforms die zich hier voor lenen altijd wat inleveren aan hun geloofwaardigheid en schijn van objectiviteit.
Ik haat het woord collabs, als ik eerlijk moet zijn. Ook dat woord doet me altijd sterk aan marketing gelul denken. Zeker bij celebrity collabs waar één of andere basketballer, hip-hopper, of acteur dan net gaat doen alsof hij dagen in een CAD CAM programma heeft zitten zwoegen om het ontwerp vorm te geven, terwijl we allemaal weten dat de marketing directeur gewoon aan de product-afdeling vroeg om een nieuw kleurtje te maken voor de nieuwe ambassador, waarop voornoemde ambassador het en plein public gaat uitventen, dat nieuwe kleurtje, als “na aan m’n hart liggende creatie”.
Diplomatiek…
Ieder zijn vak
Zeker als je het vergelijkt met deze
Ik vind dat er wat voor te zeggen is, voor dat verschil in prijs. Uiteindelijk is de RZE van een Miyotaatje voorzien terwijl de Archimede een Sellita aan boord heeft, en ten tweede is de Archimede voorzien van een Faraday kooi waardoor het een soort van Ingenieur-achtige anti-magnetische spec krijgt. Tot slot zijn Ickler kasten wel erg goed. Het moet gezegd.
Aan de andere kant: Voor 199 Euro heb je een Citizen AW1641-81X in Super Titanium met duratect coating die, ofschoon hij maar 5 bar WR heeft, exact hetzelfde misbruik kan weerstaan. Misschien wel meer, want Eco Drive.
Als je naar pure specs gaat kijken kom je altijd bij een Japanner met een quartz uurwerk uit.
En anders is er ook altijd nog deze optie…
Ziet er leuk uit, maar voor mij een beetje te druk.