The New Tudor Pelagos FXD GMT “Zulu Time”

Tudor blijft nieuwe modellen lanceren :sweat_smile: Dit keer een nieuwe FXD… Moet zeggen dat het wel een mooi alternatief is naast de blauwe. Maar wel erg groot, dik, en veeel faux patina. Dan heeft die Black Bay line wel mijn voorkeur.

Wat vinden jullie?

12 likes

zie de discussie hier:

2 likes

Ah gemist, thanks!

Heb een zwak voor de Black Bay en Pelagos lijn , op foto’s dan. Zodra ik er eentje fysiek in handen heb denk ik altijd: wat een doodsaai ding. Gek is dat eigenlijk. :thinking:

2 likes

Idem hier. In reallife toch vaak een beetje tegenvallend. Behalve de Tudor submariner.

3 likes

Nee hoor

2 likes

Ik vind de black bay lijn irl juist geweldig!
Pelagos eigenlijk nooit echt fysiek naar gekeken, alleen in de vitrine (maar dat komt niet over zoals in je hand en om de pols)

1 like

Maar wel erg groot, dik,
Te groot 42 mm ? Waar zijn de echte mannen?
Ze willen allemaal dames horloges tegenwoordig.
Ik vind hem zeker mooi en een mooie stijl lekker stoer.

7 likes

Horloges zijn het vrouwen :wink:

3 likes

Mee eens. >40 mm kan makkelijk voor de gemiddelde volwassen mannenpols!
Ik snap dat <38mm gedoe ook niet.
Zie je jezelf al rondlopen met een duiker van 36mm…

2 likes

Ik vind dat mensen elkaar maar achteloos napraten. Faux Patina is niet een term die van toepassing is op alle lume die niet spierwit is :woozy_face:

8 likes

Ik zie het als creme kleur voor de lume. Hoort bij het ontwerp. Verder wel benieuwd hoe de echte patina er over 50 jaar of langer dan uitziet. Wit? :smiley:

2 likes

Welhaast het perfecte horloge. Nog wel wennen aan de prijs.

3 likes

Heb de BB58 ook nog niet onder 2k gezien. Maar zeg nooit nooit natuurlijk.

1 like

Ik snap wat je bedoelt. Het ligt echt aan de lichtinval.

1 like

Hoe ouder ze worden hoe goedkoper ze worden.

1 like

Die in Japan? Wel nog even de invoer erbij.

1 like

Tja, persoonlijke voorkeur hè. Vind de Tudors vaak veel te dik met weinig tot geen complicaties in het uitwerk…

Ik vind dit echt vlees noch vis, en ik ben een groot Tudor-liefhebber. Die ielige cijfertjes op de bezel, dat teveel aan lijnen en kleuren op de plaat… het is niet Pelagos-achtig. En door de natoband krijg je van die FXD-achtige lugs, brrrr.

Geef mij maar de 25600TB :heart_eyes::blue_heart:

Huh?! :joy:

• echte mannen hebben -ter compensatie- geen groot horloge nodig.
  • als echte mannen vroeger wél bestonden dan droegen ze ook kleinere horloges dan nu.
  • een groot horloge wil per definitie niet zeggen dat je dan een echte man bent.

:sunglasses:

Wat ben jij voor een man?

4 likes