The Omega Speedmaster Apollo 11 Anniversary Limited Edition

Zag ik hélemaal niet aankomen! Leuk man, humor. :upside_down_face:

2 likes

In wit goud… :sunglasses:

Nee, die gaat niet komen, maar tof is ie wel!

13 likes

Hey…moet je maar niet zo’n nerd zijn, is niet mijn schuld. :man_cartwheeling:t2:

2 likes

Waarom geen 321 caliber vraag ik me dan af, :thinking:
En, een kleinere oplage .

Geen caliber 321 inderdaad…apart! :face_with_monocle:

Ik vind em super cool :sunglasses: en fijn om te lezen dat ik em toch nooit kan betalen dus hebben we dat ook weer gehad! :shushing_face::upside_down_face:

1 like

Vind deze idd mooier als de gouden… prijs? Just curious

Zowel de witgouden als de gouden zijn zalig mooi. Minder overtuigd van de bezel op de gouden.

Vreselijk lelijk!

Niet te betalen…
Kijk eens onder het plaatje…

1 like

Mehh, pass.

De zoveelste limited editie, is de markt niet inmiddels verzadigd met dit gebrabbel in de ruimte?

Ziet er leuk uit maar bij lange na niet 32k leuk

1 like

Sportieve horloges uitgevoerd in edelmetaal… #epicfail

1 like

Dat is inderdaad raar. Het 321 cal werd toch gepresenteerd voor enkele modellen in het hogere segment die gingen komen?

1 like

Super gaaf !! :heart_eyes:

De witgouden is photoshop…

1 like

Kan niets bedenken waarom ik voor dat geld geen gouden Daytona zou kopen.

Omdat deze toch wel wat zeldzamer is? Zou zelf met beide geen probleem hebben.

2 likes

Ach zeker vet voor af en toe … maar over deze hoef ik ivm kosten niet al te lang na te denken :cry:

Ik vind 'm SPUUGLELIJK :face_vomiting:

Die witte photoshop versie daarentegen :heart_eyes:

1 like

De originele gouden editie had ook geen 321, die had een cal 861, dus in dat opzicht is’t historisch wel correct.

Maar het grote nieuws is hier toch wel de update aan het calibre 1861 naar 3861 imho! De vraag is maar of dit uurwerk in de reguliere Speedmaster gaat terecht komen… en ik had 'm net op mijn radar staan, nu moet ik weer wachten en zien wat Omega aankondigt :see_no_evil:

2 likes