The Omega Speedmaster Apollo 11 Anniversary Limited Edition

Probleem met al die limited editions is dat je geen kans hebt om ze te kopen. Zelfs als vindt je ze mooi, dan is er vaak geen manier om er naar toe te werken tenzij je 10k-30k ergens hebt liggen slingeren die je er aan uit wil geven. Ze worden gelijk opgekocht door scalpers, en dan moet je het maar in het doolhof van onofficiële verkopers zien uit te vogelen…

No thanks.
(al overweeg ik nog steeds een Ultraman. De bastards).

1 like

vq7w4V (1)

Lekkah!

En dan te bedenken dat ze helemaal niet op de maan geweest zijn met die Apollo 11.:joy:

Say what?!

Lijkt als 2 druppels water op deze die ik vorige maand verkocht heb…

3 likes

Je bedoelt met dit specifieke horloge hoop ik?

Ik zat me ook te bedenken dat hij voor een limited me wel érg bekend voor kwam. :thinking:

1 like

Mooi!
Maar ik vind wel dat Omega op de maan is geweest erg wordt uitgemolken.

Leuk om te zien dat Omega eindelijk eens een limited edition uitbrengt.

3 likes

Deze skip ik even hoor, niet echt mijn ding.

Neem aan dat je dit sarcastisch bedoelt…

1 like

De zwitsers zetten wel vaker de orijs in chf als euro prijs neer :stuck_out_tongue:.
Ik vind hem mooi, maar er zijn vergelijkbare speedy’s die nu een stuk minder hoeven kosten.

Mooi, leuk die inkijk bij dit prachtige uurwerk.
Daarnaast vjnd ik die rode bezel in combinatie met die creme dial er klasiek ogen. Als ik goed inzoom dan zie ik dat de wijzerplaat ook een structuurtje heeft.

Heb er geen andere woorden voor dan: mooi, mooi, mooi :clap:t2::clap:t2::clap:t2::clap:t2:

Ja, ik ook. In de ISS dragen ze gewoon een Casio quartz van een paar tientjes. Hoor je niemand over.

1 like

Heeft er vermoedelijk ook mee te maken dat het “nogal bijzonder:thinking: is: nog nooit eerder zette een mens voet op een andere planeet in de geschiedenis van de mensheid. :slightly_smiling_face:

Het was een mijlpaal en een unieke gebeurtenis voor de mensheid.

Verder is het Speedmaster design natuurlijk tijdsloos en prachtig. (Dat heet als het jouw smaak is!)

1 like

Eh…, nee.

Cool!
Je gelooft zeker dat het allemaal nep is? :+1:t2::sunglasses:

Het zou toch wel een bak zijn als blijkt dat de speedmaster helemaal niet op de maan geweest is…:clinking_glasses:

Wat denk je zelf??

Ben je therapeut of zo…?