ik ook
ik ook
Nog niet zo scherp inderdaad anderzijds heeft AWCO een reputatie bij met name buitelandse verzamelaars
Dit stelt hun in staat on prijzen te vragen die minimaal 30% boven “marktprijs” zitten
Ze krijgen het toch eenvoudig verkocht kennelijk en ik heb hun prijzen voor Rolex Subs & GMTs, Omega Speedmasters alleen maar door het dak zien gaan in de afgelopen maanden
Ik heb in België dit jaar tweemaal een horloge verkocht aan twee verschillende en gerespecteerde tweedehands-handelaars. Waarna ik ze in hun shop zag opduiken aan respectievelijk aankoopprijs x1,8 en aankoopprijs x1,7. Het zegt toch iets over de marges die ze hanteren. Gelukkig voor mijn gemoedsrust zijn ze allebei nog niet verkocht.
Anderzijds: zij nemen natuurlijk wel het financiële risico.
Om mijn grail te kunnen kopen heb ik een groot deel van mijn verzamelde horloges weg gedaan. Hoewel ik geen spijt heb van het kopen van mijn Sinn 103 ST SA UTC, denk ik wel eens met weemoed terug aan mijn Seiko Orange Monster en mijn Poljot Sturmanski…
Cheers,
Paddy
Mijn Pilot One kunnen verkopen voor de nieuwprijs. Nu staat ie voor 3x dat bedrag op internet te koop (door een HF lid)