Ja dat wil ik geloven, erg mooi.
En dan ‘valt de prijs nog erg mee’ moet ik eerlijk zeggen.
Niet helemaal onbereikbaar.
Ik heb zelf voor deze gekozen, met wat variatie in straps (naast de bracelet)
Helaas heb ik t nog niet weten te reduceren tot alleen deze
Ik heb m alleen nog maar in de etalage gezien in Antwerpen op de eiermarkt… Zo mooi! Voor mij niet te groot, 44 mm, is 2 mm kleiner dan de Oris die ik dagelijks draag.
Ik durfde nog niet naar binnen te stappen om te proberen, zal 'm ook nooit kunnen kopen.
Gewoon een keer doen!
Toch leuk om te passen, niemand die je tegen houd.
Mooi, zeker op die stalen band! Ik heb hem eerder alleen op leer gezien en dat oogt totaal anders.
Voor ‘the one watch’ zou ik ook een Explorer nemen. Net iets sportiever dan deze JLC. Gebruikt kun je 'm trouwens ook in 36mm in krijgen (maar volgens mij ben je eruit )
Volledig met je eens. Ik kan er toch niet helemaal aan wennen, een duiker als dagelijks horloge. Voor mij liever een chrono want een chronograaf kan vind ik zowel casual en net tegelijk zijn.
Ik vind dat heel moeilijk. De Citizen die ik nu heb (FC0010-55D) is heel functioneel en ook netjes, maar niet echt gedistingeerd. Dat zou deze wel kunnen zijn voor mij:
Maar ik kan me voorstellen dat dit niet everyone’s cup of tea is.
Ik weet het gewoon niet
Dat is inderdaad de optie tot verstellen van de band , dus mooi passend krijgen moet geen issue zijn.
Mooi, hetzelfde als op mijn band. Erg fijn en gebruik het vaker dan ik gedacht had.
Ben benieuwd naar je NA.
Toch best een leuke en chique Tissot , heel veel waar voor je geld.
Gewoon een keer gaan passen , dan kom je er vast uit.
Ik ga rustig genieten van de voorpret , en opzoek naar het juiste verkoop adres.
Ook nog even de Omega een nieuw baasje geven.
Hm.
De Alpinist van Seiko schiet me door de kop. Want 200m WR, bomb proof, heeft een eigen smoel, is klein en discreet en met een chocoladebruine en een zwarte band nog behoorlijk flexibel in gebruik.
Maar waarom zou ik maar één horloge willen?
Die JLC die je daar uitkiest… Mooimooimooimooi. Ik heb een zwak voor dat merk.
Jaeger 50 meter … dus dat gaat hem voor jouw als globetrottende rouwdouwer niet worden
Een JLC… Verrassend! Na onze recente ontmoeting had ik wel een weddenschap af willen sluiten dat de volgende weer een Rolex zou zijn!
De JLC vind ik erg onderscheidend ten opzichte van alle ‘mainstream’ one watch opties. Maar… Ik denk dat daar ook het gevaar zit en ben benieuwd hoe lang het dan weer duurt voordat het virus opnieuw toeslaat!
Erg lang zal je volgende NA topic niet op zich laten wachten, je Omega ben je ongetwijfeld zo kwijt; tophorloge in topstaat…
Toegegeven, het is een van de weinige Rolex horloges die ik geheel zonder een spoor van terughoudendheid erg geil vind. En 100m WR is een heel fatsoenlijke spec.
Maar de hele verzameling weg? Neuh. Over m’n lijk.
Voor mij deze …
succes
Al was het alleen maar vanwege de afschrijving ervan, die is niet mis bij een JLC.
Ik zou nooit teruggaan naar 1 horloge maar als ik zou moeten kiezen dan waarschijnlijk onderstaande modellen(op dit moment dan)
Ooit bereikbaar
Rolex Daytona in wit met stalen bezel
Waarschijnlijk onbereikbaar maar je weet nooit
Platina Daytona
Nautilus
Iets moois van A. Lange & Söhne
Je weet nooit, als je ‘in de wiet’ gaat heb je hem misschien gauw verdiend!