"The" one watch

Een mooie tritium Speedy zou voor mij voldoende kunnen zijn denk ik… misschien zet ik dat wel voorop als target :slight_smile:

1 like

Zo…jij bent er snel bij. Ik heb de spelfout er direct uitgehaald en nog te laat!
:smile:

1 like

Hahaha… ik was nog nooit eerder zo snel! :laughing: Ik zat ervoor en zag het gebeuren… tja, dan ligt een reactie voor de hand :joy: (overigens vind ik het zelf een flauw grapje :grin:, maar geplaatst is geplaatst…:joy:)

Mooi horloge inderdaad.

Maar dat is toch ook wel haalbaar. Niet nieuw maar gebruikt?

Groet

Dat is wel een mooie wensenlijst.
Bij de “normale” daytona zou mijn voorkeur wel een zenithuurwerk zijn, bij voorkeur eerste generatie zonder gepolijste middenschakels…

Tja en dan de nautilus! BAM :boom:

1 like

Weet je er ergens eentje te koop staan? :slight_smile:

Er stond een rooie/paarse zelfs op HF te koop.

Helaas alleen via Chrono24…
maar de prijzen liegen er niet om

Waarom is dat waterdicht zijn toch zo’n issue voor je?
De mooiste horloges zijn het minste waterdicht.

Dit is de zin die bij Patek het meest voorkomt en vooral bij de wat specialererere modellen.
’‘Case is humidity and dust protected only (not water resistant)’’

:smile:

1 like

:joy: , Afschrijving is voor mij geen issue.

Zo, een quote niet om op te reageren maar omdat het woord voor woord is wat ik er zelf bij denk, lekker lui reageren :smile:

Ik heb dat ook wel. Al heb ik ca 10 vintage horloges met een WR rating tussen de 0 en 1 meter, 100 meter voor een modern horloge is gewoon, eh, lekkerder, handiger, gewoon praktisch, en iig een veilig gevoel. Meer dan 50m. Zeker bij een “daily”, die deels een daily kan zijn juist vanwege de waterdichtheid. Bij een énig horloge, “the one watch”, zou me dat nog zwaarder wegen. Je levensstijl zal er ook wel mee te maken hebben.

1 like

Zelfkennis

2 likes

Duidelijk :smile:

1 like

Beste reactie in tijden , las heerlijk weg. :wink: