The president has arrived

Laatst weer een aanpassing gemaakt op een skx00*.

Ik vond al een tijdje dat ik wel zo`n fijne solid presidential zou kunnen gebruiken. Vandaag kwam het binnen.

En hier nog een vorig plaatje met de jubilee

vierport uploaded this image to

Die nieuwe band past er vele malen beter bij.

Mijn beste,

Staat hem inderdaad goed!!
Deze president band komt strakker / robuuster over.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.B)-

X2. Deze klatser heeft een robuuste stoere jongen nodig. En dat heeft ien nu. Super! Veel draag plezier.

En met de hartelijke dank Paul:X;)

Ik liep ook al een tijdje met het idee van een President (of Endmill). Nu weet ik het zeker. Bestellen maar…!!!

(tu):)-D

Dick

De solid presidential staat em goed!(tu)

Groeten.

Noel.

Wat een verschil! (tu)

Wat een enorme verbetering zeg!

Staat er goed bij zeg! Mag ik vragen waar je em vandaan hebt? En past een normale Seiko sluiting er op (of is het een originele Seiko bandje)?

Dank je.

Er zijn verschillende aanbieders: Rob v. Monsterwatches levert hem. Je kan kiezen met of zonder seiko sluiting.
Omdat ik mijn seiko gemod heb vind ik dat er juist geen seiko meer op moet staan. Persoonlijk vind ik de standaard sluiting ook van betere kwaliteit dan van seiko.

Op ebay heb je Wjean, levert vanuit canada en ook met seiko sluiting mogelijk. Is met zijn prijs gestegen.

Ik heb de mijne van Strapcode. Is de goedkoopste en het lijkt mij top kwaliteit. Is volgens mij het zelfde bandje als eerder genoemde, maar ja die moeten er ook wat op verdienen.
Strapcode verzendt eerst naar Engeland en van daaruit naar jouw adres. Duurde twee weken.

marnix.moed Schreef:

Staat er goed bij zeg! Mag ik vragen waar je em
vandaan hebt? En past een normale Seiko sluiting
er op (of is het een originele Seiko bandje)?

Mooi(er) geheel!(tu)

Veel draagplezier!

Beter! Alleen jammer dat er geen Seiko meer bij op staat. Een getunede Mercedes blijft toch ook een Mercedes.

Ik vind 'm wel kicken! Perfect match :~

O maar dat is geen probleem hoor, je kunt de sluiting zo vervangen door een Seiko-sluiting van dezelfde breedte. Of je dat wilt is een tweede, want de sluitingen van Strapcode zijn van aanzienlijk betere kwaliteit, maar ja, geen Seiko hè…Daarom vervang ik de sluitingen meestal toch maar…

Dick

stitch Schreef:

Beter! Alleen jammer dat er geen Seiko meer bij op
staat. Een getunede Mercedes blijft toch ook een
Mercedes.

http://s3.amazonaws.com/rapgenius/brabus60.jpg

Stoere klok!

Ik koop ze bij Taikonaut in. De sluiting is iets waar ik nogal op inga op mijn site: die van Seiko heeft de neiging te verbuigen, iets wat ik een slechte zaak vind.
Een originele Prssidential wordt niet meer gemaakt door Seiko, deze heeft trouwens dezelfde sluiting als de Jubilee van Seiko: dus veel verstelgaatjes, maar een sluiting die je met je nagel koet lospeuteren.

Rob, waarom kies je voor Taikonaut ipv Strapcode? Beide zijn Endmill en daarom volgens mij identiek.

Tenzij jij anders hebt ervaren, hoor ik graag je mening.

robbie409 Schreef:

Ik koop ze bij Taikonaut in. De sluiting is iets
waar ik nogal op inga op mijn site: die van Seiko
heeft de neiging te verbuigen, iets wat ik een
slechte zaak vind.
Een originele Prssidential wordt niet meer gemaakt
door Seiko, deze heeft trouwens dezelfde sluiting
als de Jubilee van Seiko: dus veel verstelgaatjes,
maar een sluiting die je met je nagel koet
lospeuteren.

Strapcode = Taikonaut, toch?

Als ik bij Strapcode betaal met PayPal, gaat dat op de rekening van Taikonaut namelijk…

Dick

Dat dacht ik ook, maar als ik taikonaut google kom ik op een andere website met heel andere prijzen :s

Dick V Schreef:

Strapcode = Taikonaut, toch?

Als ik bij Strapcode betaal met PayPal, gaat dat
op de rekening van Taikonaut namelijk…

Dick

Ziet er top uit
mooie mod ook!