De nieuwe Tudor Ranger, wat een stoer ding!
Maar waarom nu geen endlinks?
Vind m gaaf! Endlinks snap ik ook niet helemaal. Denk dat deze grijs ruim onder de 2k gaat komen
Tegenvaller! De Ranger doet zijn ‘Heritage’ naam wel eer aan met de geprinte plaat, het roosje en de (belachelijk ouderwetse) endlinks.
Ik had een moderne driewijzer toolwatch verwacht. Hoe gaaf zou dat zijn? Haal bijvoorbeeld de kaasschaaf over een Pelagos tot die 39mm is en de bezel er af en klaar is kees
Gaaf ding.
Deze gaat het erg goed doen denk ik!
Ik vind het een tegenvaller. Te groot, te steriel en het ontbreken van endlinks… Nee, ik pas.
Ik vind t 'n prachtige klok! (tu) Stoer en toch elegant!
Wat mij betreft Sub-Zero op de bundstrap!(tu)
De endlinks zou ik wel aan kunnen wennen denk ik.
Groeten.
Noel.
Mijn idee Noël, ik neem ook genoegen met de bundstrap (tu).
Ik vind em top. Sportief en toch elegant. Ik zou voor de Bund strap gaan
41mm… Ook de maat is mee geëvolueerd en dat had niet perse gehoeven van mij. Toch wil ik um tzt in het echt zien.
Ik ook, alles onder 1.5k en ik wil er 1!
€2.2k las ik net. Dusniettan.
Hm… hij heeft wel wat, maar teveel ‘minpunten’ voor mijn smaak, zoals idd de endlinks (vind het juist mooi zoals bij de ouwe dat het de kast omarmt), het roosje (liever de moderne roos wat me aan een schild doet denken), de het blokje op de secondewijzer (ik hou wel lume tipje, maar denk niet zo), ook over de geheel rode secondewijzer heb ik m’n twijfels.
Ik zag hem gisteren al op de Tudor site staan.
Heeft een domed saffier icm met een domed dial!
Dat geeft de Ranger volgens mij irl een mooie smoel.(tu)
En de specs zien er ook goed uit bijv 150m wr.
Ik zou het klokkie graag een keer irl zien.
Is dit trouwens ook een Baselworld release?
Groeten.
Noel.
Tudor heeft mooie modellen, maarja het uurwerk zit me een beetje tegen… Niet dat ik geen ETA wil hebben (heb er meerdere), maar voor dat geld koop ik liever iets ‘specialer’
n visser Schreef:
Is dit trouwens ook een Baselworld release?
Jupjup, samen met de nieuwe Black Bay (tu)
JTrapman Schreef:
Jupjup, samen met de nieuwe Black Bay (tu)
Dus geen blauwe Pelagos?
Tudor is goed bezig!