The revival of the Invicta

Goedenavond horloge vrienden,

Ik heb mijn horloge een tweede leven ingeblazen.
4 jaar geleden heb ik de Invicta Pro Diver 40mm automaat, volledig (nep) gouden horloge, gekocht. Zelfs de band was helemaal goud :face_with_hand_over_mouth:

Superr fout natuurlijk, maar als 15-jarige was ik dolgelukkig met mijn dikke gouden ‘klatser’ :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Na 4 jaar intensief gebruik, ermee te hebben gezwommen in zee en zwembad, was de ‘gouden’ kleur van de band inmiddels wat vervaagd. Maanden heeft het horloge in de lade geleden, in zijn doosje.

Nou heb ik vorige week een zwarte rubberen band besteld, met gouden clasp sluiting :slight_smile:
Ik ben bijzonder tevreden met de switch van de band. Het is net alsof ik een nieuw horloge heb, en ik vind persoonlijk de combinatie en het contrast nu ook beter i.p.v. een volledig gouden band.

Ik ben er enorm content mee, en wilde dit met jullie delen.
Hieronder zijn de kiekjes te bewonderen :slight_smile:



41 likes

Goed bezig. Een andere band kan zo maar voor een heel ander horloge zorgen. Leuk om te doen.

1 like

Echt een leuk artikel met mooie foto’s. Graag meer van dit soort verhalen. Dit zijn voor mij de krenten in de pap.

2 likes

Leuk bandje… doet te denken aan mijn rolex op Everest. maar heb het gevoel dat er een fake rolex sluiting op zit. Zou die even van de fotos afknippen en vervangen voor een merkloze.

Heb je nog een foto van de oude, afgeramde band?

1 like

Leuk dat je weer “verliefd” kan raken op een horloge dat je al jaren hebt. Opeens duikt(woordspeling :laughing:) hij weer op en de vonk slaat weer over.
Leuke band, past goed! En het goud is ook een beetje vervaagd lijkt het wel. Minder schreeuwerig, zoals ik dat wel eens vind bij Invicta.
Het is iets warmer lijkt het wel.
Maar het kan natuurlijk ook aan de foto’s liggen.
In ieder geval, weer veel draagplezier!

2 likes

zekerrr waar, voelt alsof ik een nieuwe heb :slight_smile:

1 like

@bertb leuk om te horen :slight_smile:
Leuk om op deze manier mijn plezier te kunnen delen

Haha leuke woordspeling, en idd leuk om weer opnieuw verliefd te worden :slight_smile:
Het blijft natuurlijk ‘goud’ en opvallend, maar met een gouden band was het heeuul shiny, met de zwarte band is het contrast een stuk mooier


U vraagt, wij draaien. een kiekje van de oude band, resultaat van 4 jaar dragen :face_with_hand_over_mouth:

1 like

jaaa vind het persoonlijk wel een upgrade qua looks t.o.v. de gouden band :heart_eyes:
Veel beter in combinatie met de kleuren en het contrast :slight_smile:

1 like

Not my cup of tea, maar met de nieuwe band echt een mooier geheel, goede keuze! Leuk om je vergeten spullen te herontdekken!

1 like

Mooi! Dragen met trots, er zit een verhaal achter :smiley:

1 like

Staat erg goed!!!

Prima combi zo!

1 like

haha ja klopt, thanks :slight_smile:

Horloge zal z’n oude glorie weer gaan beleven :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Zeker waar, zal de collectie ook niet meer gaan verlaten :slight_smile:

1 like

Thankss :slight_smile:

Mooie combi, zeker een upgrade en zo krijgt iets een “2de leven” voor je gevoel weer een nieuw horloge :grin: Yacht-master hommage :+1:t2:

1 like

Leuke combi. Ik heb in het verleden ook een 8926OB gehad. Je bent nu gelijk van de rammelende band af​:+1:t2::ok_hand:

1 like

haha ja die originele band rammelt idd behoorlijk, en vind deze combi ook zeker leuker staan :slight_smile:

thankss :slight_smile: scheelt ook weer een nieuw horloge kopen :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like