Ik heb mijn horloge een tweede leven ingeblazen.
4 jaar geleden heb ik de Invicta Pro Diver 40mm automaat, volledig (nep) gouden horloge, gekocht. Zelfs de band was helemaal goud
Superr fout natuurlijk, maar als 15-jarige was ik dolgelukkig met mijn dikke gouden ‘klatser’
Na 4 jaar intensief gebruik, ermee te hebben gezwommen in zee en zwembad, was de ‘gouden’ kleur van de band inmiddels wat vervaagd. Maanden heeft het horloge in de lade geleden, in zijn doosje.
Nou heb ik vorige week een zwarte rubberen band besteld, met gouden clasp sluiting
Ik ben bijzonder tevreden met de switch van de band. Het is net alsof ik een nieuw horloge heb, en ik vind persoonlijk de combinatie en het contrast nu ook beter i.p.v. een volledig gouden band.
Ik ben er enorm content mee, en wilde dit met jullie delen.
Hieronder zijn de kiekjes te bewonderen
Leuk bandje… doet te denken aan mijn rolex op Everest. maar heb het gevoel dat er een fake rolex sluiting op zit. Zou die even van de fotos afknippen en vervangen voor een merkloze.
Leuk dat je weer “verliefd” kan raken op een horloge dat je al jaren hebt. Opeens duikt(woordspeling ) hij weer op en de vonk slaat weer over.
Leuke band, past goed! En het goud is ook een beetje vervaagd lijkt het wel. Minder schreeuwerig, zoals ik dat wel eens vind bij Invicta.
Het is iets warmer lijkt het wel.
Maar het kan natuurlijk ook aan de foto’s liggen.
In ieder geval, weer veel draagplezier!
Haha leuke woordspeling, en idd leuk om weer opnieuw verliefd te worden
Het blijft natuurlijk ‘goud’ en opvallend, maar met een gouden band was het heeuul shiny, met de zwarte band is het contrast een stuk mooier