The Seiko Prospex Green Sumo 50th Anniversary SPB031

Goeden avond,

Al enige tijd de trotse bezitter van dit horloge. Ik kan helaas niet echt goed vinden wat de eventuele waarde is van dit model.

Kan iemand me helpen?

Bvb dank Oscar

Hoogstwaarschijnlijk minder dan wat je ervoor betaald hebt.

Edit: Ik dacht Seiko waardestijging?! Maar kennelijk is er nog een limited die wel meer waard wordt. :joy:

Ik gok meer :sunglasses:

Waarom denk je minder?

Waarom denkt koekoek meer?

Ik heb geen idee! Zou het meer zijn ja?

Gewoon benieuwd! Verkopen staat niet op de planning;)

Ga uit van de prijs die je ervoor betaald hebt, zit je altijd goed. Wat heb je ervoor betaald?

Dat ligt er aan hoeveel je er voor betaald hebt. Maar de limited sumo modellen gingen in het verleden wel de hoogte in

Zien jullie hier wel foto’s bij?
Ik namelijk niet.

Niks! Jubileum kado van mij vader voor 15 jaar trouwe dienst! Kado uiteindelijk aan mij gegeven!

Vandaar dat ik niet over ga op verkoop maar benieuwd ben naar de waarde.

Geen foto gedeeld idd

Deze info las ik ook maar zag er geen waardes bij staan. In ieder geval bedankt voor je reactie.

Dank voor jullie reacties!

Watchcharts.com geef beeld van wat nu te koop staat op fora, ebay en andere marktplaatsen. Door beperkt aanbod varieren de prijzen enorm.

Obv verkopen op fora in 2017 marktwaarde van 1300 euro (in vs markt)
Op caroussel 5 maanden terug 1550 euro (in azie markt)

Op ebay staat er nu 1 voor 4440 euro (dream on)

Op chrono24 1900 euro gebruikt en 2400 euro nieuw/ongedragen (allen aanbieders uit azie.) chrono24 heeft vaak te hoge prijzen.

Hoe dat zich vertaalt naar EU prijs…. Aanschaf x 1,25 invoer en btw is te eenvoudig.

1 like

De SPB031 is volgens mij een Thailand Limited Edition. Ff een plaatje voor de duidelijkheid.
Heeft je vader in Thailand gewerkt?

Zeker weten! Ik zal morgen een foto sturen!

1500 tot max 2000 zou redelijk in verhouding staan tot de andere sumo limiteds en klinkt wel plausibel.

1 like

Had ‘m zelf op 1800 ingeschat…. Bijna in het midden van jouw bandbreedte :laughing:

Voor dat geld mag mijn limited Sumo ook wel weg😉

2 likes