THE SPEEDMASTER 38 MM ORBIS - WorldSightDay

jij doet een @Bauhaus light?

2 likes

Ik heb er maar eentje. Dat is beter voor de toekomst vd aarde. Hij krijgt al genoeg…:wink:

Meen je niet, zijn er belastingvoordelen nog? Count me in!

1 like

Vind 'm wel tof eigenlijk en dat beertje op de chrono wijzer maakt 'm nog toffer. Mag hopen dat alle winst op deze serie wordt gedoneerd door Omega.

1 like

ja die stoten me een partijtje CO2 uit daar kan ik met mijn Range Rover niet tegenop

1 like

Daar wil ik me ook nog bij aansluiten als serieuze noot!

Dat is ijdele hoop vrees ik

4.6 V8 HSE? Topper!..:wink:

1 like

Ach ik ben een naïeve idealist, ignorance is bliss

1 like

gelukkig woon je in een stad waar men 250k neertelt voor een 50m2 appartement

over idealisten gesproken :upside_down:

2 likes

Hahaha yep!

Edit: voor 38m2

2 likes

Opmerkelijk om te zien dat een opticien @lasteraar dit topic start en een andere opticien, ikzelf in dit geval, zo’n half jaar geleden een Omega De Ville uit de Orbis serie aan z’n vrouw cadeau heeft gedaan. Om het nog opmerkelijker te maken meld ik even wat mijn vrouw voor werk doet: O.K. assistente op de…OOGpoli. :eyeglasses:

https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/3X/5/7/573c7972ff40cec4aac8c9f34d34918566c138c9.JPG
https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/3X/2/a/2aa2fdfdb55b202f630413432eac65613db0b25b.JPG

Grt. Marco

7 likes

weet iemand ook hoe groot deel van de opbrengst naar het goede doel gaat?
Ben altijd beetje huiverig met dit soort acties door de ontransparantheid.
Het zal niet de eerste keer zijn dat een bedrijf een goeddoel steunt en daarmee een hoop good-will kweekt voor <1% van de omzet, niet dat ik zeg dat Omega dit doet maar als bedrijf zou ik dit altijd vermelden om het voor iedereen duidelijk te maken.

Is de counterweight van de centrale chronowijzer nou ook een teddybeer? :flushed:

Verder wel een mooie Speedy, vind de ‘schele’ subdials wel kunnen.

Goed doel overigens, kan ik als oogzorgprofessional alleen maar toejuichen. Zelf ook wel projecten gedaan, voor andere oogstichtingen.

Deze speedy is goed gelukt. Enige minpunten voor mij zijn het kleine formaat en de beer.
Die ovale subdials vind ik geniaal, net als de kleurstelling en stalen band.

Alwéér een Limited Edition van Omega:
De Speedmaster Bear Side of The Moon (BSOTM) :joy:.

No my cup of tea…

Is toevallig iemand in het bezit van dit horloge op het forum? Ben benieuwd naar een wrist pic namelijk.