The summer is magic: zomerse horloges!

Ik weet het, het sneeuwt nu op sommige plaatsen en komend weekend worden gevoelstemperaturen van -10 verwacht. Desalniettemin hebben @HanDavinci en ik de zomer in de bol. Dus kom maar door met die zomerse taferelen!

16 likes


Ok dan :banana:

6 likes

Ik doe mee met een 20mm NATO op een SKX, aangezien ik het bijpassende horloge nog moet kopen

En ik vind je Longines er beter uit zien nu :+1: . Alleen waarom staat de wijzer over het merk heen op die foto? Is this amateur hour? :smile:

11 likes

Ik was verblind door de NATO. Als je goed kijkt staat de wijzer precies over de ‘i’ van Longines heen. Oh ja. Die ‘bang’ onder de keeper door was puur toeval. :joy:

Overigens. Alles beter dan die enorme lege ruimte tussen jouw NATO en de lugs.

1 like

Wat een vrolijke nato zeg… staat prachtig op dat vintage :face_with_raised_eyebrow:
Ik had al speciaal voor de zomer in aantocht de ultra blauwe Squale aangeschaft in de hoop dat ik wat zonnestralen deze richting op kon lokken


… maar … ik heb hem maar gauw in de winterstalling gelegd.
Dat bandje van jullie @anon50762135EV en @HanDavinci ik heb het idee dat jullie de zon hiermee hebben verjaagd :rocket::dash::umbrella:

10 likes

Ja. Goeie. Waarom ligt dat ding nog niet hier op mijn deurmat eigenlijk? :joy:

2 likes

In de Middeleeuwen werden mensen die zich schuldig maakten aan heiligschennis intensief vervolgd. Ik stel voor dat we dat herintroduceren voor onverlaten die het wagen om een prachtige vintage Longines zo te onteren!1!1

2 likes

Vergeet je het versgemalen gehakt niet te kruiden dan?

1 like

Omdat we weten dat @anon50762135EV & @HanDavinci van gif’jes houden

originalgiphy

Zomer…

1 like

Ons PM gesprek bracht je op een topic idee? :smile:

Ok, de mijne:

1 like

Haha, nee ik kreeg van @HanDavinci een ongeduldig whatsappje over de Longines op die NATO. :joy:

2 likes

Als je die nato zat ben… Je weet m’n adres😇

8 likes

Haha dat wordt wel heul erg geel. We kunnen het ook omdraaien. Dan doe jij die Canadese banaan op de post :wink:

1 like

Hey ik hoor banaan


En n foute combinatie voor de zomer net als Het Voorbeeld
Kost enige moeite om m erin te proppen :joy:

6 likes

Nice combi! Ik zou je lugs naar buiten toe buigen. Dan past je bandje net iets beter :ok_hand:

12 likes

Ja, maar jullie spelen vals met dat elektrische voor kleuren :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Mijn ogen doen pijn door al dat bloed uit mijn traanbuizen :smile:

Jij draagt je sub echt op zo’n rode iso? :neutral_face:

Edit: ik durf het bijna niet te vragen, maar is die Sub wel echt? Ik vind die lugs zo vreemd aflopen, maar kan ook aan je fotoskills liggen natuurlijk :upside_down_face:

3 likes

Beter die sub zo dan die Longines met dat bandje in de startpost…

3 likes

Deze zomer hopelijk mijn incomming Tuna rocken. Plaatje van het web:

3 likes

22mm lugs toch?