The Voice of Holland...Ben Saunders has style

Ik zag het de vorige keer al maar nu las ik het ook. Ben Saunders heeft mijn droomhorloge.
http://www.fratellowatches.com/archives/2011/01/06/the-voice-of-hollands-ben-saunders-chose-a-rolex-submariner-16613/#
Dit vind ik de mooiste Rolex.

Dacht ik op het horlogeforum de ellende van tvoh te kunnen ontwijken, helaas ook hier niet
HEELLUPPP :x:X

Groet

precies, horloge fora zijn een fijn toevluchtsoord voor dit soort vervelden programma’s. Ook trouwens tijdens voetbal wedstrijden :smiley:

:wink:

Master-Fan Schreef:

precies, horloge fora zijn een fijn toevluchtsoord
voor dit soort vervelden programma’s. Ook trouwens
tijdens voetbal wedstrijden :smiley:

Ik heb tijdens het laatste WK (of was het EK?) best leuke dingen gescoord op Ebay tijdens de wedstrijden. :smiley:

Als deze jongen stijl had zou hij niet onderzitten met die plakplaatjes, toch heeft hij wel een mooie klok gekozen! (tu)

Ik wil niet vervelend doen, maar deze vind ik dus echt afgrijselijk lelijk.
En daarom is het maar goed dat smaken verschillen.:slight_smile:

Ik luister liever naar zijn stem dan dat ik naar zijn klokkie kijk :wink:

Mooie klatser! De afgunst druipt er in dit onderwerp vanaf :smiley:

Vanavond zijn wij als tvoh haters voor de laatste keer het haasje.:slight_smile:

Het past goed bij hem: lelijke vent met een lelijke klok.
(En vanavond een videootje opzetten.)

Lijkt me nog best een aardige gozer, maar lelijke klok en lelijke kerel. Zingen doet ie maar op de radio wat mij betreft.

Tja wat zal ik zeggen. Ik kende hem eigenlijk al een beetje voor TVOH. Ik zit ook op MMA fora en hij vecht samen met zijn broer wel eens een partij. Ik houd ook van Tattoos maar ik ben echt heel kritisch. Er zijn maar een paar mensen die bij mij een Tattoo mogen zetten. Die hebben het echter zo druk of wonen aan de andere kant van de wereld dat dat bijna onmogelijk wordt. Ik vind 99% van de tattoo artiesten gewoon slecht. Zo een twintig jaar geleden tekende ik erg veel maar ben daar ook mee gestopt omdat ik na een week al mijn werk prut vond terwijl andere mensen het geweldig vonden.
Verder zingt Ben goed en zijn kleding smaak is ook iets waar ik me wel in kan vinden. Ik weet dat een heleboel mensen deze Rolex lelijk vinden omdat er weer geelgoud in zit wat staat voor bling bling. Dit brengt weer de nare eigenschap met zich mee dat er vol afgunst naar gekeken wordt want in Nederland mag je niet opvallen en zeker niet als het goed met je gaat. Ik kan jullie niet uitleggen hoe ik dit haat. Maar goed ik vind hem mooi en ik heb er echt schijt aan wat anderen daar van vinden. :smiley:
Daarom nog maar een mooi plaatje van de 16613.

MartinB Schreef:

Master-Fan Schreef:

precies, horloge fora zijn een fijn
toevluchtsoord
voor dit soort vervelden programma’s. Ook
trouwens
tijdens voetbal wedstrijden :smiley:

Ik heb tijdens het laatste WK (of was het EK?)
best leuke dingen gescoord op Ebay tijdens de
wedstrijden. :smiley:

LOL MF,ik herken iets, maar jij hebt het doorgetrokken naar het EK;)

dreski Schreef:

Ik zag het de vorige keer al maar nu las ik het
ook. Ben Saunders heeft mijn droomhorloge.
http://www.fratellowatches.com/archives/2011/01/06
/the-voice-of-hollands-ben-saunders-chose-a-rolex-
submariner-16613/#

Wie is Ben Saunders?

Beste Dreski,

Ik vind dat je gelijk hebt wat betreft die nare eigenschap van Nederlanders (Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg (td)). Geelgoud, edelstenen en Lamborgini´s moeten gewoon kunnen!

Moet kunnen, maar mag ik SVP alles wat met goud en stenen bij een horloge wordt gebruikt heel erg lelijk vinden? Of dat nou door een Ben, Wim, of Louis wordt gedragen…

dank U!

:)-D

dreski Schreef:

Ik weet dat een heleboel mensen deze Rolex lelijk
vinden omdat er weer geelgoud in zit wat staat voor
bling bling.
Nee hoor, ik vind veel goud in een horloge gewoon niet mooi, maar ik zou het daarom een ander nog niet willen ontzeggen om 'm te dragen. :slight_smile:

want in Nederland mag je niet opvallen en zeker niet
als het goed met je gaat. Ik kan jullie niet uitleggen
hoe ik dit haat.
Helemaal met je eens. Is inderdaad typisch Nederlands, behalve als een Nederlander het in het buitenland goed doet - dan wordt er gelijk gesproken over wij/ons. Totdat de persoon terug is in Nederland.

Maar goed ik vind hem mooi en ik heb er echt schijt
aan wat anderen daar van vinden. :smiley:
Ik vind hem niet mooi :smiley: en het maakt mij niets uit als iemand 'm draagt
(Ik vind 'm trouwens wel mooi qua afwerking etc, maar de kleurcombi niet).

hcptdg Schreef:

Moet kunnen, maar mag ik SVP alles wat met goud en
stenen bij een horloge wordt gebruikt heel erg
lelijk vinden? Of dat nou door een Ben, Wim, of
Louis wordt gedragen…

dank U!

:)-D

Ja hoor dat mag helemaal. Er zijn altijd uitzonderingen. Feit blijft echter wel dat het overgrote deel van de haters dit met de paplepel ingegoten hebben gekregen. Ze weten zelf niet eens waarom ze het lelijk vinden. En om mijn argumenten nog even te staven zie dit.

Ben Saunders kan blijkbaar zingen (kan ik niet beoordelen).
Dat hij dat op tv demonstreert maakt hem een “bekende Nederlander”.
Voor mij maakt dat zijn (kleding) stijl niet interessanter dan van de gemiddelde Nederlander.

Hij is natuurlijk wel een mooi voorbeeld van iemand die lekker draagt wat hij zelf mooi vindt. Ik zie de de verbazing :S van mensen met vooroordelen over Rolex-dragers al voor me.:slight_smile:

Brutus Schreef:

dreski Schreef:

Ik zag het de vorige keer al maar nu las ik het
ook. Ben Saunders heeft mijn droomhorloge.

http://www.fratellowatches.com/archives/2011/01/06

/the-voice-of-hollands-ben-saunders-chose-a-rolex-

submariner-16613/#

Wie is Ben Saunders?

+1!

Ik geef een paar uur per week les op een school voor voortgezet onderwijs. Een collega deed een ‘rondje langs de velden.’ In onze examenklassen 5havo en 6vwo vroeg hij: “wie kijkt er naar dat programma vanavond?” Laatdunkende commentaren: “mijn zusje van 10”, “Nee, ik ga uit”, “ik moet werken”, “u heeft ons zoveel werk opgegeven dat ik vanavond al aan mijn huiswerk moet beginnen” enz. Vooral het laatste commentaar zorgde voor hilariteit…

Als ze al kijken, dan is het niet iets waar ze trots op zijn. En een Rolex is helemaal niet interessant voor deze jongeren (de doelgroep van dit programma, toch?); als 'ie nou een iPad om zijn pols had… Ik krijg meer commentaar op mijn HTC dan op mijn horloges…

Menno