The watch that everybody likes, but nobody actually owns

Mooi horloge, veel plezier ervan :+1:

1 like

Wel mooi ding ,Windhund ,
Veel draagplzier en geniet ervan

1 like

Veel plezier ermee :+1:

1 like

Zo dan, da’s inderdaad een beauty!

Geniet ervan!

1 like

Gefeliciteerd! Niet mijn ding, maar dat doet er niet toe! Heel veel plezier ervan, en wat super leuk geschreven deze post!

1 like

Ja deksel!

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

2 likes

Heel fraai. Van harte!

1 like

Mooi horloge, ik hou ook wel van de combi mat en glanzend.
Geniet ervan :+1:

1 like

Haha, blij dat je gewoon tegen mijn advies bent in gegaan, zo doen kinderen dat :wink:

Maar nu ben ik eigenlijk wel een beetje jaloers, vind het een mooi ding, weer eens totaal iets anders dan wat we hier dagelijks voorbij zien komen, mooi!

Dus @Windhund, kleine krijger, ik ben trots op je!

4 likes

Leuk, enthousiast verhaal.
En ik vind 'm nog mooi ook.
Top!

1 like

Dank Sensei!!

Learn I must!

2 likes

Leuk zo’n enthusiasts n.a. post. En nog even mooi klokje ook :+1:

Gave klok… Heb je nog andere varianten overwogen? Onderstaande dial vind ik ook erg fraai. Proficiat!

gr, HJR

1 like

Prachtig!

Ik heb niet heel lang overwogen maar mijn onbedwingbare impuls gevolgd. De zwarte dial zag ik wel, maar het is crème geworden omdat ik al veel donkere dials in mijn verzameling heb.
Rubber staat erg fraai, maar ik wilde de bracelet en ga hem ook op leer uitproberen. Dat moet ie vast kunnen hebben lijkt me.

2 likes

Wat is deze kastdiameters ik zie twee typen staan

Zijn er in 44 mm en in 39 mm. De 44 mm is fors, maar hij draagt prima! Wel een beetje pats :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Niks mis met een beetje pats :+1:t2:

Mooie klok hoor! Ik hou hier wel van.

Kende het merk totaal niet (moet ik me nu schamen? :blush:), maar wat ik op het net zie, maken ze verdraaid mooie dingen!

Veel plezier met deze aanwinst!

Super mooie klok.
Veel plezier er mee.