Thanks voor de fotoš
De overstap naar Omega doet jou nog zeer blijkbaarš
Thanks voor de fotoš
De overstap naar Omega doet jou nog zeer blijkbaarš
Screw Rolex. Snobs
James Bond & Omega all the way
Ik had inderdaad liever Rolex om de pols gezien.
Cool overzicht.
Als ik die Lotus van Moore zie, dan denk ik dat een digital horloge daar prima bij past.
Pierce Brosnan is toch niet dood?
De Ʃchte Bond is dood, en die droeg Rolex.
Punt.
Als Bond-liefhebber plaatste ik een foto van mijn horloge en sta stil op dit forum bij het overlijden van de eerste Bondš
Dus ook nog buurman van Willem Salamander geweest wat een leven
Kopje suiker bij Maxima halen.
Wow, helikopterplatform. Lekker hoor. Dat past net niet in mijn achtertuin.
Tja het kost wat, mƔƔr daar betalen wij ook voor
Niet? Bij mij gaat dat makkelijk, misschien zelfs twee!
On topic: beste bond zonder twijfel, ook met het gaafste horloge al is ie een beetje onbereikbaar
Waarbij horlogetechniach het gaafste vond aan Sir Sean Connery, geen gadgets erin. Later was wel heel futuristisch, maar beetje te makkelijk om het verhaal te laten doorlopen. Gewoon een horloge voor de tijd/sieraad. De man was degene die het moest doen.
O ja, en dat soort platforms, dat past wel. Maar ik wil eigenlijk zelf in kunnen stappen.
Ja dat wordt hier ook lastig⦠in de Rolex van From Russia with love zit wel een gadget als ik de overzichten moet geloven.
Vond het altijd wel geinig bedacht maar slaat vaak nergens op natuurlijk.
Connery blijft een wereld acteur wat mij betreft. En een icoon in de Bond films.
Hier, zonder focus op de horloges een mooie compilatie die een oud collega eens gemaakt heeft, leuk om te zien!
Ik heb het ook altijd jammer gevonden dat het niet langer Rolex is in de Bond films. Voor mij heeft Omega zichzelf daardoor echt tekort gedaan en zullen ze in de schaduw van Rolex blijven staan door ze op te volgen. Ook vind ik het vermoeiend dat ze eeuwig dat moon verhaal promoten. Ze maken mooie horloges, maar de marketing is mager.
Yes nu wil ik een 16610