The worst nightmare!

http://link.marktplaats.nl/153343597

Daar moet je niet aan denken zeg, vooral zeer sneu voor de eigenaar!

Niet zo best :frowning:

Hoeveel kost zo’n gouden VdK eigenlijk ?

Ik vind die best wel mooi, maar ik vrees wel een beetje dat ie buiten het budget valt…

Heellll zuur als je zo je horloge kwijtraakt, ik zou er echt zwaar ziek van zijn.

http://www.chrono24.com/web/nl/hersteller/u/c/christiaanvdklaauw/1287390.htm

Hopen voor hem dat hij hem terug vind/krijgt.

Slik…

Maar ja, voor zo een bedrag zou ik toch ALLE papieren eisen van de verkoper.

Zal wellicht al in het buitenland zitten :frowning:

Was het horloge verzekerd?

Dat is echt heel erg! Misschien staat het horloge verderop te koop op Marktplaats. Hij moet de advertenties maar goed in de gaten houden.

Maar wat zal de eigenaar er ziek van zijn!

Paul
Leeuwarden

Verschrikkelijk zoiets.

Ik heb de ongelukkige een berichtje getsuurd en hem sterkte met de zoektocht gewenst.

Ik heb voor de zekeheid deze advertentie naar de ongelukkige uit de topicstart gemaild. Wellicht heeft hij hem allang gezien of heb jij hem ook al gestuurd, maar beter dubbel dan niet.

Vreselijk. Ik hoop dat hij een verzekering had en ik zou het vindersloon vertienvoudigen.

idd worst nightmare als je zoiets verlies dan zou ik zoooooooooooooooooo,zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzziek zijn hoop voor de rechtmatige eigenaar dat hij idd. terugkomt .

Heel goed dat je dit post Mario; wie weet komt een van de forumleden het horloge nog tegen en kan zodoende de rechtmatige eigenaar van dienst zijn. Ik voel ook erg met de voormalige eigenaar mee.

PS.: is verloren een eufemisme voor gestolen?

Overigens is dit gewoon een vraag, waarmee ik helemaal niets wil afdoen aan het verdriet van de eigenaar of iets anders zou willen suggereren.

Het is een ramp als je zoiets verliest. Wat ik me wel afvraag: hoe is het mogelijk dat je een horloge verliest, merk je dat dan niet? Ik bedoel: je voelt toch iets? Ik kan het me eigenlijk zo moeilijk voorstellen…, maar ja, ik heb ook nooit bij de hand gehad.

Groeten, Tom Vreeken.