The Writer

Hallo allemaal. Ik heb na zeker twee jaar in het diepste geheim te hebben meegelezen (excuses daarvoor) besloten mij aan te melden bij dit leuke forum. Ik ben 42 jaar jong, werkzaam in de journalistiek en woon op het Groninger platteland. Ik heb al zeker 30 jaar twee passies: auto’s en horloges. De horloge-
collectie loopt uiteen van Swatch tot een Submariner. Ben de laatste tijd helemaal verslingerd geraakt aan de duikers van Seiko, maar weet nog niet welke
het gaat worden.

thewriter Schreef:

Hallo allemaal. Ik heb na zeker twee jaar in het
diepste geheim te hebben meegelezen (excuses
daarvoor) besloten mij aan te melden bij dit leuke
forum. Ik ben 42 jaar jong, werkzaam in de
journalistiek en woon op het Groninger platteland.
Ik heb al zeker 30 jaar twee passies: auto’s en
horloges. De horloge-
collectie loopt uiteen van Swatch tot een
Submariner. Ben de laatste tijd helemaal
verslingerd geraakt aan de duikers van Seiko, maar
weet nog niet welke
het gaat worden.

Welkom ten eerste. Er zijn hier Groningers genoeg, dus ik denk dat het tijd word voor een sub-forum!

Als u meegelezen heeft de afgelopen tijd, weet u ook wat ik nu ga zeggen. Het begint met een ‘f’ en eindigt op ‘oto’s’! Ik zal verder niet verklappen natuurlijk.

Nogmaals welkom en veel plezier gewenst.

Ik heb mij serieus ingelezen in het onderwerp foto’s plaatsen omdat dat gewoon
heel leuk is bij een verhaal, maar het zal ongetwijfeld aan mijn beperkte verstandelijke vermogens liggen: ik snap er geen zak van. Dat is natuurlijk een beetje overdreven, maar ik heb ook gewoon geen zin om allerlei handelingen te moeten verrichten voor iets vrij simpels. Waar zijn de forums gebleven waar
je gewoon een foto van je eigen computer een beetje kunt verkleinen en dan heel eenvoudig oploaden?

Hallo,

Welkom en veel plezier op dit forum.

Met vriendelijke groet,

Herman

Welkom hier! Dat met die foto’s komt vanzelf wel goed.
Enne… wat die Seiko-duikers betreft: ze zijn allemaal oké! (tu) We hebben daar hier ook een hofleverancier voor, maar die ontmoet je vanzelf wel. :wink: Hou er rekening mee dat het Seiko-virus genadeloos is en geen uitzonderingen maakt; ook niet voor jou! :smiley:

Welkom!

Probeer anders eens foto’s te uploaden bij pix-hoster.com Kan je gewoon gelijk “bladeren”, “submit” en dan de onderste link hierheen slepen.

Succes.

photobucket.com werkt ook eenvoudig. Eén keer moeite doen, vervolgens foto’s plaatsen in no-time :slight_smile:

Welkom!

Welkom op het forum, leuk dat je nu ook aktief bent.

Van Swatch tot Rolex… Zo zie ik het graag…

Mijn beste,

Laat ik dan een aanvulling geven om te vermelden dat ‘Mijn Album’ ook zeer gemakkelijk is voor het plaatsen van foto’s (en alles in het Nederlands).
Voorts heet ik je ook van harte welkom op dit fantastische horlogeforum.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Welkom op het forum door een collega Groninger; by the way je gaat die mooie Seiko’s toch niet misbruiken in dat meer bij de blauwe stad?

Groet,

Bojo

Zo Writer, Welkom.
Je vind hier heel veel Seiko.
Maar ook in Stad.
Hier zijn al heel veel Groningers aktief, en probeer toch iets met
fotos te doen.

Veel plezier op het Forum.

Welkom Writer,
Een gevarieerde smaak is a joy forever. Maar aan je fotofobie zul je echt moeten gaan werken. Eén beeld zegt meer dan duizend woorden.

(Translator)

Vanuit de verre universiteits-stad Leuven (België) ook van mij een hartelijk welkom op dit interessante horlogeforum.

Morse.

PS: foto’s uploaden via bvb Photobucket is echt een makkie hoor ! Dus…géén excuses, laat ze zien, die verzameling… :wink:

Welkom op dit horloge forum! Veel plezier Writer!

Ypuh Schreef:

dus ik denk dat het tijd word voor een sub-forum!

Die is er al:D
http://www.rolexforum.nl/

Hoi,

Ook namens mij welkom!

Groeten,

Martin

Welkom, we delen twee passies, dat is best leuk :slight_smile:

Ik ben er helemaal op los gegaan en stik van de Seiko duikers en qua auto… een 850 R is wat mij betreft een (kwa)jongensdroom die nu alweer een tijdje voor de deur staat.

thewriter Schreef:

Waar zijn de
forums gebleven waar
je gewoon een foto van je eigen computer een
beetje kunt verkleinen en dan heel eenvoudig
oploaden?

Dat kan ik wel aanzetten maar dan moet je gaan meebetalen aan de hosting :smiley:
En welkom!

thewriter Schreef:

Waar zijn de forums gebleven waar je gewoon een foto van je eigen computer een
beetje kunt verkleinen en dan heel eenvoudig oploaden?

Hier:
http://forums.watchuseek.com/forumdisplay.php?f=21
Maar deze is wel commercieel van opzet.

Heren en dames (?) bedankt voor het warme welkom.