Aangename deal gedaan met @thedailybeater
Ondanks zijn drukke agenda heeft hij me voorzien van een extra schakeltje voor mijn Sub.
Bedankt mr. Dailybeater
Graag gedaan!
Eerlijke en snelle deal gemaakt met @thedailybeater
Ik ben er super blij mee
5 sterren voor deze top verkoper
Fijne deal gesloten met @thedailybeater
Hij heeft me onwijs blij gemaakt door zijn jubilee band over te kunnen nemen. Goede prijs, leuk borreltje gedronken, prima gezelschap en ook nog genoten van het ongelooflijk mooie horloge dat hij droeg!
Thnx!
Onlangs een bijzonder fijne deal gehad met @thedailybeater!
Na een korte, vriendelijke berichten wisseling kwamen we al snel tot een deal.
Onze ontmoeting en overdracht was kort, door drukte van beide kanten, maar erg prettig.
Absoluut voor herhaling vatbaar!
Na enige tijd samen te hebben onderhandeld heeft thedailybeater mij afgelopen zaterdag gebeld dat hij akkoord is met mijn bod voor zijn Rolex Day-date 40 die hij te koop heeft staan op het forum waar aanvullend ook heen en weer over geappt is.
Met elkaar is afgesproken dat inspectie en betaling per bank plaats vindt bij Tempus in Midwoude, we hebben de afspraak gemaakt dat ik een afspraak voor afgelopen maandag zou maken met Tempus wat ik gedaan heb.
Conform regels is er een een koopovereenkomst tot stand is gekomen:
https://www.horlogeforum.nl/t/wanneer-is-er-sprake-van-een-koopovereenkomst/381165/2
Aan het einde van de zaterdag ontving ik een appje van de verkoper dat hij zich toch heeft bedacht en besloten heeft de deal niet door te zetten.
Op z’n zachts gezegd geen goede ervaring daar de verkoper zich niet houdt aan de gesloten koopovereenkomst.