Themaweken horloges : “horloges met Italiaanse roots vanaf post 1277, lees goed de inleiding” deel 3

Is ook een mooie duiker Jesus :+1:, mag die mee op vakantie?

1 like

Hoe noemen we dat, ontwikkelingskosten toch :wink:

1 like

Nee zeker niet. Daar heb mijn 3 Duro en een mooi Timex Expedition North voor. :rofl:

2 likes

Ja…of vooruitgang :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Geen dresser mee op vakantie? Wordt je daar het restaurant uit gezet :wink:

1 like

Iedereen met vakantie … alleen wij niet @fredpanarai1 :rofl: Die Squale MM is een beauty zeg
pinched_fingers
:ok_hand:

1 like

Ja erg he, maar onze/mijn tijd komt nog. November al geboekt :wink:. En ja die Squale MM is echt wel mooi, had een ander lid genoeg van. Snap ik niets van, maar geloof mij, berouw komt na de zonde :wink:

1 like

Squale :switzerland: :it:

7 likes

Mooi!

2 likes

Dankjewel! :grinning:

1 like

Prachtige Philip Watch

5 likes

5 likes

Vandaag een unieke Squale, jaja is er maar 1 van met nummer 59 :joy:

Fijne dag iedereen :+1: en jullie weten morgen vrije keus, dus geen angst alles mag :smiley:

4 likes

Deze kwam net voor de reis binnen, dus nog geen wristshot. Wel van de verkoper, die heeft nog meer haar op zijn polsen dan ik.

Nog twee Italianen onderweg, die haal ik dinsdag op.

2 likes

Gefeliciteerd met je Breil Dennis en natuurlijk veel draagplezier :+1: :ok_hand:
Het thema duurt nog een week, dus die 2 kan je mooi nog plaatsen :wink:

1 like

Ik heb een Ricoh daar ben ik een keer mee naar Italië geweest, mag ik die hier wel posten

1 like

Ha Petro jij weet wel beter, wordt dan strafwerk met de hand geschreven :crazy_face:.

O ja, deze had ik ook nog.

3 likes

Wat heb je liever, een Daytona om je pols of een in de garage?

2 likes

Een garage om al mijn boxen in op te bergen haha. Oeps die heb ik al, nou dan maar een daytona om de pols😉

1 like