Themaweken horloges, "SHOW JE HORLOGE MET EEN CENTRALE ORANJE/RODE SECONDE WIJZER” het thema van deze week. Dit vanaf post 3724 (Deel 1)

HET NIEUWE THEMA VAN KOMENDE WEEK :smile:

Dit keer niet zelf bedacht, dit thema heeft @Dutchspur bedacht :+1:
Leuk dat andere leden meedenken over thema’s, dit lijkt mij zeker ook een leuk thema. En ook hier kan iedereen weer meedoen, ik weet natuurlijk dat er ook leden zijn die niet meer hoeven te werken.
Dus daarom een coulance naar de niet werkenden, en hoe heb ik dit bedacht. Ben je huisman, vrijwilliger of iets dergelijks dan kan je ook je horloge tonen. Bijvoorbeeld stofzuigen, afwassen enz. Ja ja, ook dat is werk. Of zoals ik (de luilak en bankzitter :wink:) die nogal vaak op het forum zit en waarvan Assie zegt, ben je nu eindelijk klaar met je werk :rofl:.
En met iedereen bedoel ik dus ook de vintage en Rolex only leden.
En natuurlijk mag je ook wat over je werk vertellen want niet altijd is duidelijk wat voor werk je doet.
Thema start 05-08-2024 t/m 10-08-2024 en zondag 11 augustus natuurlijk weer vrije keuze dag.
Ik start 5 minuten eerder met jullie welnemen :wink: en verwacht natuurlijk weer veel foto’s en verhalen te zien/lezen.
En natuurlijk veel foto’s van de bedenker van dit thema @Dutchspur :+1:.

Mijn werkplek zoals Assie het noemt :wink:

fijne werkweek iedereen :+1:

13 likes

Mijn werk heeft alles met verslaving te maken.

22 likes

Die is goed Dan! :rofl:

2 likes

Ben net een paar maanden met pensioen, ik ga hier echt niet aan meedoen Ferry! :rofl:

5 likes

No preasure…

Gekozen om vandaag m’n Ruhla om te doen , de werkdag begint met koffie…en wat gaan we doen vandaag, ik ben Keurmeester Sierteelt bij de NVWA.
Alle plantmateriaal dat EU binnenkomt of de EU uitgaat moet gekeurd zijn en gezond bevonden voor het ontvangende land.
Dus zo de auto in en naar eerste adres , kort ritje Amstelveen Boskoop, daarvandaan meer foto’s met horloge want daar gaat het tenslotte om

15 likes

Goedemorgen laat ik mij ook maar eens melden in dit topic. Vandaag puin en zand rijden bij de Maxis in Muiden.

16 likes

Ik werk op een fabriek waar pallets geproduceerd worden. Nu sta ik aan een machine maar ook af en toe op een heftruck.

16 likes

Vliegende keep voor nog 4 dagen. Dan eindelijk ook op vakantie.

10 likes

Onderweg…

12 likes

Leraar, dus zomervakantie :rofl:

22 likes

Deze zijn goedgekeurd voor het VK

9 likes

Beetje smokkelen want ik ben nog op vakantie, maar zo ziet mijn Speedy er uit met op de achtergrond het redactioneel systeem op de krant.

16 likes

Vandaag ben ik de poolboy:

13 likes

13 likes

Is jouw alfabetisch ‘M’ horloge een Moretime? :hugs::sunglasses:

1 like

https://www.haarlemsdagblad.nl/

Fijne vakantie gewenst, @Olof023 :sweat_smile::sunglasses:

4 likes

Héél vet!! Gebruikt waar ie voor bedoeld is!

3 likes

Mijn werkplek:

Switches testen, onderdeel van een inspectie van de RTM322 gasturbine motor.

19 likes

Dank je. Nee, daar werkte ik wel tussen 1998 en 2001. Probeer telegraaf.nl

2 likes

Wanneer je eigenlijk als enige echt een diver mag dragen:-)

5 likes