Hallo beste HF vrienden,
Zoals jullie wel gemerkt hebben heb ik de afgelopen 4 weken iedere week een thema week van een merk gemaakt.
Het begon met de Seiko week, gevolgd door Citizen, Orient en Tissot week. Kreeg een tip van een HF lid om hier een apart topic van te maken, dus bij deze:
Deze week 22-4/28-4 is het thema Duikers, geen zware eisen hoor. Maar gewoon een duiker ongeacht of het een goedkope of een dure is, zolang je er maar echt mee kan duiken tot minimaal 10/20 ATM, duikring zou wel prettig zijn. Maar daar ik zo min mogelijk mensen uit wil sluiten is dat niet een keiharde eis, we zijn niet zo moeilijk hier op het HF.
Dus zie wel duikers verschijnen van Russische tot Rolex duikers en verder
De week duurt vanaf 22-4 t/m 28-4, nu weet ik dat er leden zullen zijn die zeggen, een week heeft 7 dagen. Maar de zondag houden we als vrije keuze dag, oke
Ik trap af met mijn Oris Aquis 400 duiker met duikring 30 ATM, is echt een fijn duikhorloge, niet dat ik duik hoor, zoals zovelen op het HF. Maar voor het zwemmen, snorkelen en douchen altijd goed.
Benieuwd wie er allemaal mee gaan doen, ik ben dit topic gestart maar laat je na deze week niet tegen houden om een ander thema merk voor te stellen. Dit topic is dus voor alle leden op dit fijne HF
Wil je e.v.t de specs weten van deze schroom niet om het te vragen, is ook gewoon op te zoeken natuurlijk