Een week lang in dit topic plaatjes plaatsen, leuk.
Dat topic kan wel weer wat aandacht gebruiken …
Van mij hoeft het niet per se Ferry. Er is een Astron Only topic en als iedereen met zijn Astron daar een beetje actief meedoet gaat dat ook een beetje leven. Dat vind ik eigenlijk ook voor Duikhorloges Only en alle andere ‘Only topics’, maar goed to each their own. Als jij graag eigen thematopics wil, doen!
Duikhorloge voor de sfeer …
Je weet toch Remco dat ik niet zo moeilijk ben, tuurlijk heb je voor veel merken …only, maar zoals ik al zei, je kunt hier alle kanten op. En voor de Astrons heb ik gewoon een heel leuk idee, die ook in dit topic zou passen maar natuurlijk ook in Astron only.
Wel jammer dat je de Squalematic verkocht heb, zo’n mooie duiker
Help me dit te begrijpen… de op papier meest robuust gebouwde toolwatches van de hoogste kwaliteit worden niet gebruikt waar ze voor gemaakt zijn ten faveure van een Timex?
Die zilveren snap ik nog een soort van. Wat ik dan weer niet begrijp zijn die overhemden met die duikhorloges.
Gewoon een polootje aan, en met je teenslippers en shorts richting de lokale badderbak, joh!
Ja gewoon met je gouden daytona Rolex om de pols, polootje aan en met je teenslippers en zwembroek richting zee in Scheveningen . Als Hagenees denk ik dat een Timex iets veilig is dan, maar verder helemaal eens. Een duiker wordt gemaakt om te poedelen in het water
Idem…
Nog 2 maandjes Frans, dan kan ik die Seamaster eindelijk ook eens bepotelen mijn mijn handjes en dan heel voorzichtig om mijn ranke polsje schuiven
Mooi vooruitzicht!! Welke slanke polsjes ?? Die van Assie?
Ha mocht ze willen, nou ja ze weet mijn boxen wel te vinden en die slotjes erop stellen ook niet veel voor
Leuk topic! hierbij mijn twee duikers.