Von Ravenna nach Hintergarden.
Inderdaad, dat heb je goed gezien.
Gekocht voor € 50,- in 2014 bij Lucardi (via bol.com).
Still going strong en onverwoestbaar .
Datum zit vast . Het is een samengesteld en verder zelf in elkaar gezet horloge, besteld van AliExpress. Ik heb hem een aantal keer uit elkaar moeten halen en daarmee is er iets mis gegaan bij de datum. Leuk Miyota uurwerkje, loopt verder goed dus prachtige beater voor mij
Niet zo sexy.
Engineering Valve Solutions in Deutschland.
Wij produceren allerlei soorten (Magneet-)ventielen in onze productie in het Noorden van NRW in Duitsland.
Even een kleine toelichting, ik werk voor een fitnessapparatuur fabrikant, als leidinggevende van een partsafdeling. Het voordeel van hier werken is dat je de beschikking hebt over een gym.
Pfff, vandaag echt keihard gewerkt.
Afwassen, afdrogen en alles weggezet.
Valt echt niet mee hoor als je zo lui bent als ik😉
Op de 2e foto zie ik een blad links wat echt niet kan, afkeuren die handel
Dat is echt zwaar werk, niet vergeten om genoeg pauze te nemen
Kopje voor kopje hé? Anders krijg je straks nog een hernia…
Daar hebben we tegenwoordig een vaatwasser voor.
Pffff ja man, heb zelfs 2x pauze genomen
Klopt Jesus en we noemen deze Ferry, morgen maar de robotstofzuiger aan het werk zetten want dat overleef ik echt niet dat zware werk
Denk aan je hart Ferry. Als het vandaag niet afkomt heb je altijd
mañana, mañana.
Ik weet, ik weet het. Tis dat Assie het niet wil, anders had ik gewoon weer een werk(ster) voor al dat zware werk genomen. Mijn eerste vrouw vond dat helemaal niet erg. Misschien Assie een beetje onder druk zetten en helemaal niets meer doen. Pffff moest net weer koffie zetten, optillen en naar de kamer van de koningin Assie brengen. Neem nu een uurtje rust voor mijn hart, rug en armen
Het is ons lot om de koningin te behagen. Ik zorg dat de keuken en de vaat aan de kant en s’avonds voor de koffie.
Maria zorgd voor inwendige mens en de was.
Gedeelde lasten zijn goed te pruimen.