hoi Wilko,
Ja, wat goed! Dat is hem! Hij heeft nog meer goede video’s gemaakt, allemaal over vintage dressers.
hoi Wilko,
Ja, wat goed! Dat is hem! Hij heeft nog meer goede video’s gemaakt, allemaal over vintage dressers.
Mooi onderbouwd stuk, heel interessant. Een hoop van die details zaten wel ergens in m’n hoofd, maar mooi om het zo in grafieken te zien. Zal eens kijken wat hij nog meer heeft gemaakt
Is niet vintage
OK. Kan zijn, maar hij blijft mooi.
Dat zeker
Is dit een dresswatch of niet . Haha, vandaag even langs de kringloop geweest, goeie business zo’n kringloop. Natuurlijk even gekeken of er horloges zijn, ja die zijn er. Ali spul waar ze nog meer voor durven te vragen ook.
Maar goed zag een tankje, veel te duur maar even om de pols en ja hoor. Heb een echte dresswatch voor 10 sec. om de pols
En zeg nou zelf, toch veel te klein voor mijn pols
Fijne middag iedereen, ik ga weer lekker even in het zonnetje zitten
Absoluut niet te klein voor jouw pols. De bedoeling is oorspronkelijk dat een dress watch ingetogen is en niet opvalt. Dress watches zijn per definitie kleiner dan b.v. tool watches. Maar dat weet je natuurlijk allemaal allang.
Ach dit is ook maar een mening!
@ iedereen: die gouden tonneau, ik sta op nr 1 mocht die ooit weg gaan
Hahaha ik denk dat je van de Representor veel kan zeggen, maar op de elegantie ladder zal hij niet in de top 10 staan denk ik . Robuust en alledaags past hem beter imho
.
Neemt niet weg dat ze met leder natuurlijk ook prima passen op een chiquere aangelegenheid!
Tuurlijk weet ik dat maar dat hoeft niet iedereen te weten , ik heb er gewoon niets mee met die kleine maatjes. Ik compenseer gewoon veel met grotere horloges
Jawel hoor, ligt natuurlijk ook aan de persoon die hem draagt . En ik ben als persoon zeer elegant