Themaweken horloges, "SHOW JE HORLOGE MET EEN CENTRALE ORANJE/RODE SECONDE WIJZER” het thema van deze week. Dit vanaf post 3724 (Deel 1)

Vintage, ja zeker wel :smile:

5 likes

En deze speciaal gekocht om mij te beschermen tegen negatieve invloeden van buitenaf en geeft inzicht in onszelf en anderen. De steen helpt om afstand te nemen, het overzicht te bewaren, informatie te integreren en je doelen te bereiken. En heb nog heel veel doelen, als ik die niet meer zou hebben, dan… :smile:
O ja en mocht je het niet zien, dit is een tijgeroog :wink:

9 likes

Gaat het wel goed met je Ferry? :thinking::stuck_out_tongue_winking_eye:

Heel mooi horloge!

1 like

Morgen mag G. Dan ga ik weer lekker aan horloges prutsen.

2 likes

5 likes

4 likes

Zeker wel, maar zekerheid voor alles he :stuck_out_tongue_winking_eye:

Nou ja zeg, vraag net aan @Mausje75 in wat dragen wij vandaag of hij je niet even komt helpen. Heeft ook groene vingers :wink:

3 likes

4 likes

Tja je hoort erbij of niet, ja toch @Brunmontagne :wink:. Wel lief voor mij blijven zijn he :grin:

5 likes

Hahaha lekker hoor!
Er komen nog flink wat landen bij zelfs!

En uiteraard zal ik aardig blijven :wink:.

1 like

3 likes

Ehmmmm :rofl::rofl::rofl:

Ik ben nu het hout voor de kachel aan het zagen. Het horloge ff aan de broek gehangen.

Verdorrie, ben ik nu alweer door mijn likes heen. Nou voor dat harde werk krijg je van mij dan een :+1:. Maarre hou jij de tijd bij hoe lang je aan het zagen bent? :grin:

1 like

Die is mooi! :heart_eyes:

1 like

Dat was 2 uurtjes ongeveer. Nu even niks meer, klaar voor vandaag! Nu ff lekker in de tuin zitten en genieten van de nazomer.

En dank je voor de duim! :+1::grimacing:

1 like

Ga ik ook doen, ff kaartje leggen met Assie en afslachten natuurlijk. Ben de grote kampioen he :smile:

2 likes

Succes Ferry! :grimacing:

1 like

3 likes