https://www.horlogeforum.nl/t/themaweken-horloges-show-je-horloge-met-een-centrale-oranje-rode-seconde-wijzer-het-thema-van-deze-week-dit-vanaf-post-3724/505656/3900
Als dit geen strafwerk is @fredpanarai1 dan weet ik het ook niet meer.
Vooruit, zal een oogje dichtknijpen voor je en daarbij ben kleurenblind toch
Ja joh het hele leven bestaat uit keuzes maken, nu kan het het thema show je oranje minuten wijzer wel vergeten. Of volgend jaar er een keer ingooien
Ik zie het niet meer is die nu geel, groen of echt rood . Maar volgens google lens is die rood, pfff wat zou ik zonder moeten
Haha zo kan het ook, maar ome Ferry is niet te foppen he
Nou vooruit dan maar, ben nog steeds in goede moed. 10x ik mag niet smokkelen met de regels, een chronowijzer is geen sec.wijzer . Tja je vroeg er zelf om, maar normaal is het 25x, dus heb ik je toch even gematst
@Gerard55 en de rest lezen jullie mee . Wat haal ik nu weer allemaal overhoop, kan ik vanavond weer de hele avond strafwerk nakijken
Je bedoelt ik mag niet klikken van JoBe!
Je bedoelt @JoBe mag niet klikken.
Ok, mea culpa.
Ik vond je Speedmaster met rode wijzer geniaal
Rood puntje…
^ Atira, ETA 2370 , ca. 1960
^ Atlantic Speedway, AS 1187, ca. 1950
^ Bergisch, AHO 1957, ca. 1955
Ik dacht met deze Dator een redelijk zeldzaam penankertje te hebben, blijkt Peter @singlehoesjes ook in het bezit van een exemplaar!
^ Mijn Dator met Baumgartner 670 uurwerk, ca. 1950
^ Flora, ETA 1093, ca. 1950
^ Lagonda, AS 1604 ca. 1955
Zo is het wel weer even goed voor 1 aflevering. Verderop in de week misschien nog een paar.