Themaweken horloges, "SHOW JE HORLOGE MET EEN CENTRALE ORANJE/RODE SECONDE WIJZER” het thema van deze week. Dit vanaf post 3724 (Deel 1)

Custom!

11 likes

https://www.horlogeforum.nl/t/themaweken-horloges-show-je-horloge-met-een-centrale-oranje-rode-seconde-wijzer-het-thema-van-deze-week-dit-vanaf-post-3724/505656/3900
Als dit geen strafwerk is @fredpanarai1 dan weet ik het ook niet meer. :laughing:

8 likes

Telt dit?

5 likes

Of toch deze

5 likes

En deze heb ik ook nog deze,

7 likes

6 likes

9 likes

Vooruit, zal een oogje dichtknijpen voor je en daarbij ben kleurenblind toch :wink:

1 like

Mijn twee Vostoks! Beiden rode secondenwijzer:

11 likes

Ja joh het hele leven bestaat uit keuzes maken, nu kan het het thema show je oranje minuten wijzer wel vergeten. Of volgend jaar er een keer ingooien :wink:

1 like

Ik zie het niet meer is die nu geel, groen of echt rood :wink:. Maar volgens google lens is die rood, pfff wat zou ik zonder moeten :+1:

2 likes

Haha zo kan het ook, maar ome Ferry is niet te foppen he :wink:

2 likes

9 likes

Nou vooruit dan maar, ben nog steeds in goede moed. 10x ik mag niet smokkelen met de regels, een chronowijzer is geen sec.wijzer :wink:. Tja je vroeg er zelf om, maar normaal is het 25x, dus heb ik je toch even gematst :grin:

1 like

Ik verwees naar het valsspel van @Gerard55 hè. :smile:
Het puntje van mijn secondewijzer is rood!

3 likes

@Gerard55 en de rest lezen jullie mee :wink:. Wat haal ik nu weer allemaal overhoop, kan ik vanavond weer de hele avond strafwerk nakijken :grin:

2 likes

Je bedoelt ik mag niet klikken van JoBe!

1 like

Je bedoelt @JoBe mag niet klikken.
Ok, mea culpa.
Ik vond je Speedmaster met rode wijzer geniaal :ok_hand:t3:

2 likes

Rood puntje…

^ Atira, ETA 2370 , ca. 1960

^ Atlantic Speedway, AS 1187, ca. 1950

^ Bergisch, AHO 1957, ca. 1955

Ik dacht met deze Dator een redelijk zeldzaam penankertje te hebben, blijkt Peter @singlehoesjes ook in het bezit van een exemplaar!

^ Mijn Dator met Baumgartner 670 uurwerk, ca. 1950

^ Flora, ETA 1093, ca. 1950

^ Lagonda, AS 1604 ca. 1955

Zo is het wel weer even goed voor 1 aflevering. Verderop in de week misschien nog een paar.

12 likes

Een keer geel

Een keer rood

7 likes