Themaweken horloges, "SHOW JE HORLOGE MET EEN CENTRALE ORANJE/RODE SECONDE WIJZER” het thema van deze week. Dit vanaf post 3724 (Deel 1)

Komtiedannè!

17 likes
5 likes

5 likes

Hahaha, best grappig als je de plaat aanzet en naar het gifje kijkt.

3 likes

Laat ik daar maar niet aan beginnen, zo’n kluns als ik ligt zo op z’n snuit :rofl:

2 likes

:joy::joy: eg wel!

3 likes

Kijk! Dat bedoel ik! TOP! :heart_eyes:

Wèl een braille horloge en dat is ook een bijzondere vorm van taalcommunicatie, dus hij mag er wel degelijk bij!

Ook nog. Geweldige bijdrage Charles!

En wat betreft de Squales… Leuk thema weer @fredpanarai1 = Ferry! En met resultaat. Nog nooit zoveel dezelfde horloges in één draadje gezien.
Ze zijn allemaal mooi, iedereen is er blij mee, dus ik heb ze allemaal een likeje gegeven.

Ik heb er zelf niet een, dus ik mag / ga verder even twee weken niet meedoen.
Gelukkig maar… even rust.

5 likes

Viel mij ook op Lex, dat er veel dezelfde Squales op staan. Denk dat ze in de aanbieding waren :wink:. Maar Squale heeft natuurlijk nog veel meer modellen en diverse kleuren wijzerplaten, ook daar ben ik benieuwd naar en natuurlijk foto’s van de mooie afwerking, macro foto’s enz. :smile:

Was fijn dat jij het 2 weken overnam :+1:, kon ik met een gerust hart op vakantie. Nou ja, meer een horror vakantie. Zit nu alweer te kijken naar de volgende vakantie. Volgend thema is je rust voorbij, kan je weer leuke foto’s plaatsen :wink:

4 likes

11 likes

En daar is er weer 1, de 1521 cosc, volgende week maar wat macro foto’s maken :wink:

15 likes

Aankomst in Good Ole Blighty

12 likes

In de pub

12 likes

Stout op leer

10 likes

Voorbereid op de wedstrijd van vandaag.

14 likes

12 likes

Nr. 2 van 2 (wedstrijdklaar)

13 likes

Hallo vrienden, zoals jullie weten is zondag vrije keuze dag.
Ging ik dus vissen in de horlogevijver en daar kwam plots de bronzen Aviator te voorschijn, mag ik dat een dresser noemen, ja dat mag :wink:

Maandag laatste Squale week, kom op maak leuke, grappige en aparte foto’s van je Squale en verschiet niet gelijk al je kruit, verdeel het over de laatste week. Daarna ga ik weer terug naar themaweken horloges, maar dan 1 week. 2 weken is toch iets te lang. Blijft toch een leuk topic. Heb al een thema voor de volgende keer :wink:

8 likes

Goedemiddag allemaal :smiling_face:!

10 likes

Dad & Son!

13 likes

Hier hebben er meer gescoord.

De foto is even quick&dirty gemaakt. :grimacing:

11 likes