Themaweken horloges, "SHOW JE HORLOGE MET EEN CENTRALE ORANJE/RODE SECONDE WIJZER” het thema van deze week. Dit vanaf post 3724 (Deel 1)

Een Remington

14 likes

Merk met roots in het Brusselse, Montdor.

16 likes

Ik heb de KIA webshop en de P&P site KIA geschenken, mis ik nog iets?

Vandaag maar willekeurig 5 stuks:

Olevs:

Brunmontagne representor tijgeroog:

Rolex Yacht master TT:

Raketta hamer & sikkel:

Swiss millitary by chrono:

En morgen plaats ik er weer een paar :smile:

Fijne dag/avond iedereen en leuk hoe jullie meedoen, kan het niet vaak genoeg zeggen :+1:

16 likes

Fortis ook nog niet gezien hier…

12 likes

Ik bedoelde of je die apps gebruikt :sweat_smile:

1 like

Assie is net thuis, die rijdt erin. Nee zegt ze die heb ik dus niet, hij brengt mij gewoon van a naar b. Ze weet niet eens (ik ook niet) dat deze er is :innocent:

2 likes

Bulova Precisionist Jet Star.

De oscillatiefrequentie van 262kHz lijkt zijn vruchten af te werpen: sinds het instellen van de zomertijd (3,5 maand geleden) amper een seconde afwijking.

15 likes

Nog één dan voor vandaag de ZenTra

9 likes

9 likes

Mijn eerste groene, zegt mijn vrouw je draagt nooit groen :woozy_face:

11 likes

Dit is misschien wel de enige van dit merk op het forum.
Het merk is alleen terug te vinden op de kroon.
Mag jij het zeggen Ferry.

9 likes

Geen Kia Horloge :thinking::grin:

3 likes

Ik denk het ook Eddie, die Dutch Forces F16 chronograaf niet eerder tegengekomen. En het merk staat ook nergens vermeld op het horloge, ook niet op de case back. Wel het logo op je kroon :smile:. Snap je toch niets van, best een leuk horloge, ben je lekker de enige op het HF :+1:

1 like

Nee iets te groot voor haar polsjes en die vierkante vindt ze ook niet mooi. Daarnaast zegt Assie, veel te duur, jaja ze is niet helemaal van gisteren :rofl:

1 like

Gelijk moeten vragen om dat ding toen je hem kocht, had je hem vast gekregen

1 like

Ik heb deze vandaag aan de pols. Ook een merk toch? ‘Je moet ervan houden’ … ik hou ervan.:+1::wink:

7 likes

Ik heb er ook een paar en ben er niet vies van :wink:, maar moet wel die loep op zitten. Sommigen halen die er vanaf, zonde toch?

1 like

Ga ik natuurlijk wel bij de volgende doen, als ik het had geweten had ik dat gedaan. Dus bij de volgende mag die er 3 geven :wink:

1 like

Luch,

Megir

Lorus,

Ebel,

Raketa,

Verdal,

9 likes