Komt goed. Ik heb al bij de ’ D’ gekeken…
En van de E heb ik een Elka, die zou Lex wel willen…
En ik heb lekker een Stipto van Lex gekregen, zit wel een gedachte achter. Denk dat jij die niet hebt
Na het bovenstaande moet ik natuurlijk ook weer een bijdrage leveren en morgen de laatste dag van het thema. Nou ja, laatste dag, zondag is vrije keuze dag he
Glashütte Teutonia IV moonphase
Formex X Worn+wound Essence Sector 39mm
Ergon Adventum
Glycine Airman 40 Double Twelve
Iedereen nog een fijn en lekker weekend
Heel goed Assie , alleen van je Pook krijg ik een nekverrekking
In de zon is deze echt prachtig, cal. 400. Ik heb ook nog een andere op leer, staat ook niet verkeerd op de aquis
Dat heb gij goed gezien. Dat doe ik altijd om batterij te besparen.
Dankje Ferry!
Nee, dat is niet dezelfde. De wijzerplaat lijkt er wel op.
De Clean Ocean is een Limited Edition uitgegeven wereldwijd in 2019 van 2000 genummerde exemplaren. Er zijn er nooit meer van gemaakt. Oris was medesponsor van een groot project om de oceanen te zuiveren van het plastic afval. In het achterdeksel zit ook op ieder Clean Ocean horloge een stukje van het plastic wat ze uit de oceaan hebben gevist. Het is voor mij een horloge met een bijzonder verhaal, maar dat gaat hier voor nu te ver.
Hier dat achterdeksel:
Dat is eigenlijk best heel verstandig als je meerdere horloges hebt. De kosten van batterijwissels kunnen behoorlijk oplopen is ook mijn ervaring. Soms breng ik er in een jaar wel 10 tegelijk naar onze juwelier… Gekkenwerk eigenlijk!
Zelf doen is altijd nog goedkoper. Kan je zeker 85% besparen op de batterij wissel bij de juwelier.
Alle Quartz uurwerk horloges liggen bij mij stil in de box. Als het hun beurt is op tijd en datum zetten en klaar is kees.
Alleen mijn Bulovas Precisionist laat ik altijd lopen want die zijn op zich erg precies ( 12 seconden per jaar ).
Helemaal mee eens! Deed ik vroeger ook, maar door problemen aan de zenuwen kan ik niet meer aan horloges werken helaas. Ik moet ze dus afgeven, met het risico op krassen door de juwelier gemaakt.
Ha Henri, had ik dus echt niet gezien. Maar wel heel leuk gedaan van Oris, zie deze dus pas voor de eerste keer op het HF. Goed iniatief van Oris en ook leuk gedaan in de case back
Heel verstandig, doe ik dus ook altijd , maar niet bij de Eco’s. Maar joh die overleven mij, dus wordt een leuk klusje voor de kids