Themaweken horloges, "SHOW JE HORLOGE MET EEN CENTRALE ORANJE/RODE SECONDE WIJZER” het thema van deze week. Dit vanaf post 3724 (Deel 1)

Sahara Gerard?

2 likes

Partida de la fossa, Calp Alicante​:palm_tree::palm_tree:

2 likes

Mooi badplaats. Mijn nichtje woont daar. Niet ver van Denia.
Enjoy your holidays. :+1:

2 likes

Ben gek op natuur! :innocent:

4 likes

Kinetic bij het maaien - natuur ‘beheren’, fitness en je horloge opladen

6 likes

Met de zeis :muscle:

1 like

7 likes

Ziet er uit als 0.3, bananen ongeveer

1 like

Om precies te zijn: 115mm. Dat is 11,5cm. Wat weer overeenkomt met 0,3 banaan, wel rijp.

3 likes

Letterlijk in de natuur

6 likes

Gaaf, geen afdrukken van welpen in de buurt, dus geen gevaar om daar met je hond of kind te lopen. :smiley:

1 like

:rofl: :rofl: O wacht, 1 van die hondjes heb ik wel eens zien lopen. Heet ie niet toevallig Bolt, liep ook een druktemaker bij maar die gaf zijn naam niet. En aan die bejaarden kon ik het ook niet vragen, bleven maar kwebbelen, ik kwam er niet tussen :rofl: :rofl:

Lol Jesus, dan had ze de helft van het HF moeten uitnodigen. Maar ik had wel een plakje geweten in de Vissershavenstraat op de hoek :wink:

Had ik nu eigelijk ook natuur moeten verduidelijken :wink:, voor jou is het 20 meter lopen achter je huis, volop natuur toch :wink:

1 like

Ik ben een luie donder zoals jullie weten, dus ik heb Assie op pad gestuurd. Wel voor betaald natuurlijk, wat ik dan later weer terug kan vragen voor een horloge :rofl:

6 likes

11 likes

9 likes

3 likes

6 likes

Natuur is natuur toch? :wink:

1 like

Uit het archief.

5 likes