Themaweken horloges : “sleutel aan je horloge, lees goed de inleiding” dit vanaf post 1113.deel 3

Echt niet, helemaal zelf opgezocht :grin:

2 likes

Jij wel, maar ChatGPT niet :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Zal die het gewoon uit jou topic gejat hebben? Ik zou mij beroepen op het auteursrecht, is die nu helemaal gek geworden die ChatGPT :wink:. Maar kan nog erger hoor met GROK :grin:

1 like

Vind het sowieso wel knap gevonden, als ik even wat probeer te googelen vind ik echt niks over dat Tissot dit uurwerk kaliber 42.9 noemde. Maar dat staat wel in mijn verhaal.

3 likes

Zojuist de Easylink gemonteerd voor wat extra comfort. Wel echt lekker met die warme dagen.

4 likes

Weet niet of dit past binnen het thema @fredpanarai1 ? Voor wat het waard is. Mijn ervaring…en een leermoment.

Een stukje onachtzaamheid leidde een paar jaar geleden tot zeer vervelende krassen op m’n Tudor GMT. Kon mij wel voor de kop slaan. Waarschijnlijk een taai zandkorreltje op poetsdoekje met dit als gevolg…:confounded:

Handen in het haar…wat nu? Mijn zwager de goudsmid to the rescue. Met een dremel zeer voorzichtig aan de slag gegaan. Met als resultaat een GMT weer als nieuw…:ok_hand: Wouter :facepunch:

12 likes

Mooi geworden :heart_eyes:

2 likes

Ja hoor David, waren niet misselijk die krassen op je Tudor :upside_down_face:. Maar je mag blij zijn dat je zwager dit zo netjes heeft weten op te knappen :+1:. Dus zie toch sleutelen aan een horloge met gereedschap, tja en je kon in dit geval gewoon niet anders. Wel een goed leermomentje, hoe krijg je het voor elkaar een zandkorreltje in je poetsdoek. Die hebben bij mij een eigen plekje, krijgen dus niet de kans op een zandkorrel :smiley:

1 like

Houd altijd even de adem in als ik mensen met, een dremmel aan de gang zien gaan met een horloge…maar gelukkig weet een goudsmid weet wel wat hij doet zo te zien :ok_hand:

2 likes

Absoluut. Hij is een meester…als je ziet wat hij allemaal maakt. :ok_hand:

@fredpanarai1 ik bedenk mij nu dat het wellicht ook wel eens gewoon m’n t-shirt kan zijn geweest. :blush::see_no_evil:

Leermoment…100%

4 likes

Hallo vrienden wel heel erg stil hier, net terug van een bezoekje aan @Lexaf .
Jullie weten toch, zondag vrije keuze dag :smiley:

Heen ging ik met mijn Omega, en terug met de Superb om de pols. Ook de Omega ging natuurlijk weer huiswaards :wink:

Fijne dag/avond iedereen :+1:

7 likes

Lekker een luchtige Swatch, vandaag.

7 likes

Hop dan, vrij keuzes

Een Led, Ruhla, Ricoh en Omega

9 likes

Leuke en mooie horloges Petro, denk dat die Omega 36mm is? Met een led horloge heb ik totaal geen klik, maar dat is persoonlijk natuurlijk :smiley:

2 likes

Precies 36mm :ok_hand:

2 likes

Vrije keuze.
Square Slava 2427 mag best getoond worden. :smiling_face:

6 likes

Huiswaarts… helaas wel. Had hier best achter mogen blijven hoor Fer! Mooi ding.

2 likes

Haha, mooi en leuk is die zeker. Maar het was echt bere gezellig bij jou en Mw. Lexaf :+1:

Edit, kom op mensen nog een weekje het thema posten. Voel mij anders zo verlaten :cry:

2 likes

U vraagt en er komt een oude Pobeda om de hoek zeilen

4 likes

Ha met recht een oude Rus, uit welk jaar is deze?

2 likes