Leuk projectje Wolter, maar leg mij even uit wat de Elma is. Benne een leek he dus -866 moet kunnen toch
. Maar eind goed, al goed
Vandaag alleen dit gedaan. Verchroomde sluiting eraf. Gouden erop. En ja, ik draag mijn bandjes andersom, net als de Japanners.
Dan ook wel heel diep buigen he Dennis, net zoals de Japanners . Kan het kloppen dat ik deze Eska eerder heb gezien in themaweken?
Ja, in de patina themaweek.
Moeilijk om op de foto krijgen, het is al snel grauw en grijs, maar in het avondlicht verandert het in goud. Soort van…
Goud
Eigenlijk geen idee, early 70s?
Mooie Longines Saar, heb ik wel wat mee . Heb trouwens eindelijk gereageerd op je Universal Geneve topic, zoals belooft
En ook vandaag zijn de werkzaamheden beperkt tot het swappen van een band. De rubber band is moeten wijken voor de originele stalen band
En gewoon de Spirit Chrono om een beetje uit te sloven net alsof ik net een bandje heb gewisseld. Niet dus, laat ik altijd lekker aan Assie over en die was er nu toevallig even niet
.
Morgen een vrije dag, dus leg ik de hele dag op mijn nest tot donderdag hoop ik
. En natuurlijk iedereen een fijne avond
Hela, wat zie ik daar om je pols zitten??? mooi hoor
Zekers, heb ook de Zulu Time GMT. Weet toevallig dat jij ook wat met Longines hebt . Likes zijn op, dus dan een
Een uurwerk (penanker) van een zakhorloge. Ooit gekocht op de Rikketik. Hij deed het wel, maar hij liep belachelijk snel . Ik zal hem ninbenkort weer eens onder handen nemen.
Eigenwijs als ik ben
Mod voor m’n dochter , wijzerplaat er op en dan de wijzers , uren en minuten wijzers gaan meestel in drie minuten ofzo, secondewijzer ongeveer een hele dag
Hoi Petra kan nu pas reageren, gisteren een vrije dag en hele dag op mijn nest gelegen. Nu dus weer present , maar kan je foto niet openen van het zakhorloge, maar begrijp dat hij nog steeds niet loopt. Hij liep dus even heel snel, misschien plakt je balansveer wel. Toevallig met Bas over gehad als je een horloge niet kunt afregelen in de + of -
. Dus misschien ligt daar het probleem?
Zie niks