Themaweken horloges: toon horloge’s met opgelegde Arabische of Romeinse cijfers. Dus geen combinaties , lees mijn inleiding vanaf post 566 t-m 29-3-2026 Deel 4

Fiffer links

En deze van Jordy, die nu in onze keuken aan het werk is gezet door mijn vrouw. :beers:

9 likes

Echt heel mooi deze Speedy👍

2 likes

5 likes

Sprong jij ook maar zo :joy::joy::joy:

2 likes

Zondag vrije keuze.
Op naar het volgende thema. :+1:

5 likes

Goedenavond thema vrienden,

Deze week is het thema: toon horloge’s met opgelegde Arabische of Romeinse cijfers. Dus geen combinaties , lees mijn inleiding vanaf post 566 t-m 29-3-2026.

Eigenlijk zegt de kop al alles, maar voor de duidelijkheid. Alleen met opgelegde cijfers, dus niet in combinatie met indices of dots.
Als voorbeeld een paar horloges die aan het thema voldoen en een paar voorbeelden die dat dus niet doen. Benieuwd wie er nu echt de inleiding GOED leest :smiley:

Dit is dus wat ik bedoel met het thema:

En dit dus niet, geen combinaties:

Vintage-Seiko-5-en-dit-is-wat-ik-dus-niet-wil

En ook leuk als er nieuwe leden meedoen met themaweken :+1:

Let op, de papagaai kijkt mee he en zal heel streng zijn deze week, dus oppassen geblazen! :wink:

Mocht je een leuk thema weten, schroom niet om mij een pb te sturen. Die noteer ik dan in mijn lijst :smiley:

Dit thema loopt t-m 29-3-2026.

Laten we er weer een leuke themaweek van maken en VERGEET NIET om mij op een idee te brengen :smiley:

Wens iedereen weer een leuke themaweek :+1:

6 likes

En nog wat exen :grin:

12 likes

7 likes

10 likes

9 likes

.
.

10 likes

8 likes

7 likes

6 likes

8 likes

Deze kan meedoen, gewoon het voorbeeld om mijn pols…

5 likes

Vermoedelijk al een keer genoemd, maar ik heb geen zin om het hele forum door te spitten: toon je lelijkste horloge.

Dat zal de nodige discussies opleveren :laughing::laughing:

6 likes

Ha Jeroen, dat zou idd ook een leuk thema zijn. Staat genoteerd :+1:. En heel fijn dat je meedenkt. Ik ga vandaag echt een verschrikkelijk horloge tonen, geen drol waard, maar wel opgelegde uren :rofl:

1 like

Hij is oerlelijk, chinees handwinder en geen drol waard. MAAR heeft wel opgelegde romeinse uren :grinning:. Voor de foto, even om de pols gedaan maar nooit gedragen. Gewoon een weggevertje :wink: Had hem ook bij het vorige thema kunnen posten, maar was hem nog niet tegengekomen :smiley:

Maar toch iets om mee te beginnen in dit thema, dus ook chinese troep mag. Hij loopt zag ik trouwens wel ondanks dat ie wat jaartjes oud is, die Chinezen toch :rofl: :rofl:

Fijne dag iedereen :+1:

4 likes

Dat zie je verkeerd… Dit is een puik Communistisch staaltje werk :laughing::laughing::laughing:

1 like