Themaweken horloges: toon horloges die je gekregen hebt, vanaf post 90 t-m 1-3-2026 t-m LEES DE INLEIDING! , Deel 4

3 likes

Hmmm… alleen de 1 klopt…

2 likes

Vrije zondag :smile:

3 likes

Vrije zondag :partying_face:

3 likes

Jaja, vrije zondag he, zal als eerste mijn Ball posten die ik om de pols heb en daarbij gewoon nog een paar anderen gewoon voor de fun, en dan niet high end horloges, dus doe met je mee @Dutchspur :partying_face:

Tevreden Petro :wink:

Vanavond eens een thema die je niet snel verwacht maar waarbij er toch een boel gepost kan worden :smiley:

Fijne zondag iedereen :+1:

3 likes

Is lang onderweg.
Voorlopig alleen de pictures. :sweat_smile:

3 likes

Mooie selectie…vooral die Ricoh :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Gisteren en vandaag deze.

Fijne zondag allemaal.

3 likes

Fijne avond allen

4 likes

Goedenavond thema vrienden,

Deze week is het thema: toon horloges die je hebt gekregen, dus niet vals spelen maar die je echt gekregen hebt vanaf post 90 t-m 29-2-2026

Het is leuk als je als verrassing bijvoorbeeld een horloge van je partner of kinderen hebt gekregen of dat er iemand is die je een horloge gegund heeft, kan iemand van het forum zijn of vanuit je vriendenkring. Natuurlijk mag het ook een horloge zijn die je geërfd hebt, uiteindelijk is dat ook een gift.

In de afgelopen jaren zijn er heel wat thema’s iedere week voorbij gekomen, dus mocht je een leuk thema weten, schroom niet om mij een pb te sturen. Die noteer ik dan in mijn lijst :smiley:

Normaal plaats ik altijd voorbeelden, in dit geval trap ik af met mijn eerste horloge die ik in 2015 van Assie voor mijn verjaardag heb gekregen.
Een Seiko uit de Essentials serie, model SGG71P1 quartz, welke ik natuurlijk koester :smiley:

Zowel in het rood, vintage en heel misschien in het groen zouden een hoop leden mee kunnen doen!

Dit thema loopt tot 1-3-2026.

Meestal zoek ik een thema waarbij iedereen mee kan doen, zal deze week geen groot probleem zijn :smiley:

Laten we er weer een leuke themaweek van maken en vergeet niet mij op een idee te brengen :smiley:

Wens iedereen weer een leuke themaweek :+1:

4 likes

Gekregen van mijn vrouw.

5 likes

Laat ik eens meedoen. Ook hier een Seiko. Deze heb ik in 1999 van mijn ouders gekregen:

Ik draag hem zelden, maar hij is me erg dierbaar.

7 likes

Gekregen van @Dutchspur

4 likes

In 2002 gekregen van mijn vrouw

5 likes

Gekregen van mijn eerste “echte” werkgever. Inmiddels werkzaam in een andere branche.

Erfstuk van een geliefde buurman.

Op vrouwlief kan ik ook rekenen!

5 likes

In 2002 gekregen van mijn vriendin vanwege 2 jaar samen. Inmiddels alweer ruim 20 jaar getrouwd.

6 likes

Deze kreeg ik zomaar ineens van een dierbare vriendin/huisgenoot

Omdat ik 30 zou worden

Ik mis haar bijna iedere week wel… (geen zorgen ze leeft nog ze woont alleen 3 uur rijden en 3 uur vliegen verderop)

4 likes

Als afscheidscadeau of was je boos dat je een rolex kreeg

1 like

zou zeggen, morgen even een bakkie bij haar doen :wink:

1 like

Leuk thema, ik zal wel wat spreiden over de week.

Deze Mumbai Special kreeg ik van @MeNToR nog voordat we elkaar ooit ontmoet hadden.

Hij loopt perfect op tijd. Echt!

Het “Kevin O’Leary” bandje moet erop blijven, dat is de afspraak. Ik gebruik hem als klushorloge en ik word er altijd erg blij van. Het gebaar vooral van Rik, maar ook van samen de horlogehobby delen, de urenlange gesprekken over aanwinsten, onderhandelingen (bij horloges van een paar tientjes net zo leuk om te analyseren als bij iets bijzonders wat wat meer mocht kosten) en wij roddelen samen heel graag over @basvg :grin::wink:

Bas zal in dit thema vanuit alle hoeken van het land wel wat posts voorbij zien komen.

Vrijgevigheid is een bijzondere eigenschap. :pray:t3:

3 likes