Leuk thema Ferry.
Mijn inbreng:
Signum Cuda Lapis Lazuli.
Ik had er geen klik mee dus inmiddels niet meer in mijn bezit, maar hou een schuin oog op de horlogemarkt naar een alternatief. Wie weet komt ie hier voorbij…
Leuk thema Ferry.
Mijn inbreng:
Ik had er geen klik mee dus inmiddels niet meer in mijn bezit, maar hou een schuin oog op de horlogemarkt naar een alternatief. Wie weet komt ie hier voorbij…
Hoi Robert,
Kijk anders eens bij @Brunmontagne zijn horloges, zowel met Lapis Lazuli en tijgeroog ![]()
Deze Nivada mag hier niet ontbreken met de mooie Lapis Lazuli plaat.
Helaas niet meer in mijn bezit, want de kastproporties begonnen wat tegen te steken.
Aan de plaat lag het niet ![]()
Ik zal er morgen eentje posten die ik nog niet voorbij heb zien komen, of iemand moet mij voor zijn natuurlijk ![]()
Ik heb ook nog wel twee foto’s waarvan ik 100% zeker weet dat ze hier nog niet op het forum staan
…
Overigens staan ze voor dit jaar wel echt op de planning!
Misschien handig om aan te geven wat voor natuursteen er in deze horloges zitten, ik weet het wel maar niet iedereen neem ik aan ![]()
Haha goed punt! Malachiet en marmer!
Ik heb bij werkzaamheden in ons nieuwe huis/onze nieuwe tuin ook een prachtige steen gevonden waar ik van wil onderzoeken of er iets mee kan worden gedaan. Genoeg plannen zoals altijd ![]()
Oeps bedenk mij ineens dat ik gisteren beloofd had, eentje met een tijgeroog te plaatsen. Had ik nog niet gezien in het thema, dus bij deze de Representor van @Brunmontagne ![]()
fijne avond allen ![]()
Heurrrrrlijk!
![]()
Heb ik nu gewoon de populariteit van de natuurstenen dial overschat
? Ik had hier toch wel iets meer actie op verwacht
Geen zorgen, de week duurt nog lang en ja bij sommige thema’s krijg je minder reacties maar niet iedereen kan 6 gooien. Ik heb zat thema’s gemaakt waarbij ik zelf niet mee kon doen, maar we doen het voor alle forumleden, dus geduld is een schone zaak. ![]()