De Citizen is wel echt een eyecatcher. Top!
Hoi vrienden, kreeg een leuke pb met een voorstel voor thema van komende week, kijk daar wacht ik dus op. Gaat hem ook worden, wat? Dat verklappen we nu natuurlijk nog niet ![]()
fijn weekend vrienden ![]()
Zou deze week niet streng zijn, maar er is verschil tussen symmetrie en asemmetrie ![]()
Het had een papagaaien festijn kunnen zijn
komende week zal ik heeeeel streng zijn, vliegen de papagaaien in het rond op het hf ![]()
Zijn er nog ideeen voor thema’s vrienden, jullie weten ff pb sturen. Kan natuurlijk ook merk thema’s maken maar is een beetje simpel toch. Maar kan wel, ondanks dat er only’s zijn. Die blijven altijd staan, mijn thema’s maar een weekje ![]()
Nog steeds zondag, dus vandaag mijn Tag Heuer formula1 ![]()
Vanavond laat komt er natuurlijk weer een nieuw thema, dat wordt weer spitten in de boxen ![]()
fijne zondag vrienden ![]()
Goedenavond thema vrienden,
Deze week is het thema: toon horloges met een natuurstenen wijzerplaat vanaf post 3720
Dit thema is mij aangedragen door @Ron013 , leuk thema en bedankt Ron ![]()
Zo zie ik het graag dat men meedenkt voor een nieuw thema, dus mensen kom maar door als je een leuk thema weet en stuur mij een pb.
kan het ook makkelijk doen door thema’s te maken van een bepaald merk, echter dat probeer ik te voorkomen zodat iedereen mee kan doen.
Heb je een leuk thema, dan zoek ik de rest en voorbeelden wel uit ![]()
In dit thema draait alles om horloges waarvan de wijzerplaat van natuursteen is, moet hf breed te doen zijn.
LET OP, gaat dus alleen om de wijzerplaat en niet om de band!!!
Dus voor de duidelijkheid heb ik een aantal voorbeelden geplaatst waar het thema aan moet voldoen.
Zowel in het vintage, lage, midden en het high segment
Onix wijzerplaat.
Paarse agate wijzerplaat.
malachite wijzerplaat.
Marmeren wijzerplaat.

Meteoriete wijzerplaat.
Tijgeroog wijzerplaat.
Marmeren wijzerplaat.
Als voorbeeld heb ik er een aantal hier geplaatst, duidelijker kan ik het niet maken ![]()
zowel vintage, lage, midden en hoogsegment
Dit thema loopt tot 1-2-2026.
Meestal zoek ik een thema waarbij iedereen mee kan doen, zal deze week alleen weggelegd zijn voor de mensen die zo’n horloge hebben. ![]()
Maar zowel in het rood als in vintage en in het groen kan zeker iedereen meedoen.
Dus post hier je natuurstenen wijzerplaat in een horloge, dus geen losse wijzerplaten van natuursteen.
Laten we er weer een leuke themaweek van maken en vergeet niet mij op een idee te brengen ![]()
En niet vergeten, komende zondag weer vrije keuze dag ![]()
Wens iedereen weer een leuke themaweek ![]()