Themaweken horloges: toon horloges met een wijzerplaat met structuur, vanaf post 253 t-m 8-3-2026, LEES DE INLEIDING! , Deel 4

Zo dat is lekker Petra, zo groeit je collectie ook gestaag :wink: En lekker gewoon dragen die Citizen, echt een grab and go horloge.
Ik vond het wel leuk om je destijds als verrassing die Vostok terug te geven. En jij vragen of je hem terug kon kopen en ik zei NEE :rofl:

2 likes

Dat is echt lief en zeker ook een verrassing, zal mijn kids eens vragen of ze een kijkje willen nemen bij jouw bericht :grinning:

2 likes

Het is vrije zondag he mensen, nog het horloge om de pols die ik gisteren bij de fine dining GTG om de pols had, zie dat ik nu in een schrikkeljaar leef. Of zou het luiheid zijn :wink:

probeer vanavond een nieuw thema te plaatsen, lukt het niet dan morgen :innocent:

Fijne zondag vrienden :+1:

1 like

Ook al is het een vrije zondag,ik grijp nog half terug op het thema van afgelopen week,

Deze had ik al, maar is compleet gemaakt door een gift van @Dutchspur

9 likes

Vrije zondag :blush:

5 likes

9 likes

Ha toch gelukt, vanavond komt er weer een nieuw thema. Dus zet de boxen maar alvast open :wink: En weer kunnen veel leden meedoen :+1:

3 likes

Vol verwachting klopt mijn hart. :+1: :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Zelden raak ik enthousiast van niet-vintage ontwerpen (van techniek heb ik geen verstand dus dat speelt niet echt mee :grin:) maar dit jonkie moest ik ‘gewoon’ hebben.

Mede door sponsoring van mijn vrouw en een scherpe aanbieding van @Petteflet kon ik dat in 2025 realiseren :hugs:. En daarmee vind ik 'm prima in het huidige topic passen!

7 likes

6 likes

Prachtig! Nu is 'ie inderdaad compleet!

2 likes

Vrije keuze , dus vandaag een Timex om geslingerd.

7 likes

Goedenavond thema vrienden,

Deze week is het thema: toon horloges met een wijzerplaat met structuur vanaf post 253 t-m 8-3-2026

Ik heb het dus echt over horloges die een wijzerplaat met structuur hebben. Dus geen wijzerplaten die geheel glad zijn zoals emaille, lak, geverfd.

Wat wel structuur heeft zijn bijvoorbeeld wijzerplaten met een fijne/grove korrel, streepjes, blokjes enz. Zolang het maar geen gladde plaat is, enfin jullie begrijpen wel wat ik bedoel.

Over de kooi van de papagaai heb ik een doek gedaan, dus zullen jullie geen last van hebben :wink:

En NOGMAALS in de afgelopen jaren zijn er heel wat thema’s iedere week voorbij gekomen, dus mocht je een leuk thema weten, schroom niet om mij een pb te sturen. Die noteer ik dan in mijn lijst :smiley:

Ik plaats hier wat voorbeelden zodat jullie weten wat het thema is!

Zowel in het rood, vintage en in het groen zouden een hoop leden mee kunnen doen!

Dit thema loopt t-m 8-3-2026.

Meestal zoek ik een thema waarbij iedereen mee kan doen, zal deze week geen groot probleem zijn :smiley:

Laten we er weer een leuke themaweek van maken en vergeet niet mij op een idee te brengen :smiley:

Wens iedereen weer een leuke themaweek :+1:

10 likes

10 likes

10 likes

10 likes

9 likes

11 likes

Casio MR-G met baksteen patroon op de wijzerplaat

Seiko SPB355 met een fijne linnen achtige structuur.

Seiko SBGE285 Mistflake, subtiele korrel en patroon.

8 likes

14 likes