Gekregen als een soort erfstuk van de vader van mijn vriendin. Hij had het horloge ergens begin 70er jaren gekocht.
Dat je dat niet meer weet ?
Heel slordig Fred. ![]()
Ik hoor hier de echo van Assie, niet aan haar vragen natuurlijk ![]()
Kijk ik niet van op hoor, ken je dat verhaal van die gaten?![]()
Ja jij bent er toch om die weer te herstellen.
Weet hij nog wel wie jij bent. ![]()
Of belt hij wel eens bij de buren aan ?
Geen idee wat ze hiermee bedoelt
, weet ook niet wie dat mens is trouwens ![]()
Nee joh, iedere dag weer een verrassing wie er om 5 uur binnen komt😂
@basvg kocht een lotje van 4 horloges, daar zat deze vierkante Royce bij. Hij verving het uurwerk, of delen ervan, in ieder geval had hij er flink wat werk aan. En nu zit het hier in de collectie, waardoor straks ieder kind een vierkante Royce als erfenis krijgt. Ook dit is weer een hele fraaie.
Die Bas… ![]()
Ik doe hem zo om.
Ja maar ik mag ook niet klagen!
Ik heb ook een heleboel geschenken gekregen.
Alleen ben ik niet thuis en kan even geen fotootjes maken.
Maar alvast vermelden:
Een Superb kreeg ik van Peter( @Scudo ) ( en een boel reddingen van reparaties die me zelf niet lukten)
Van Arie(@ Betula) een prachtig Kiek tafel horloge voor mijn Elma verzameling,
Van Lex (@lexaf) diverse horloges, o.a. een blauwe Elma( vintage en Vierkant nota bene
Van Rik ( @MeNToR )o.a. een minutestop, van Dennis ( @Cav ) bijvoorbeeld die Lings en dan vergeet ik nog een heleboel attenties en giften van velen( waarvoor mijn excuses) maar zeker niet alle hulp, adviezen, inzichten en gezelligheid van de HF ers!
Fantasie heeft ie wel ![]()
Geneve nog wel. Niet het minste.
Heb je Bas zijn projecten nog niet gezien, ik zei tegen Bas. Hier kan je nog 500 jaar mee vooruit ![]()
Bas verzamelt geen horloges, hij speelt op zijn kamer dagelijks de Rikketik na.
Lol, echt he lades vol en dan zegt Bas. Hier moet ik nog mee aan de slag😁
Hij doet dat voor ons. Nu kunnen wij thuis zeggen: “niet zo zeuren schat, ik ben pas net begonnen!”
Het is een ziekte waar je wel vrolijk van wordt😉. Heb begrepen dat @jur naarstig op zoek is naar een vaccinatie ![]()
Oeh! Daar zitten mooie horloges tussen! ![]()
Ik ben druk bezig geweest met van alkes en nog wat, dus ik post nu pas een paar gekregen horloges:
Als eerste deze Citizen eco drive / radiocontolled . Die heb ik uit een erfenis gekregen. De erfgenaam wist dat ik van horloges hou, dus gaf ze mij twee boxen met een stuk of tien horloges. Deze was de mooiste. Diameter is 44mm, en mijn voorkeur ligt bij 36mm - 38mm, maar ik vind het horloge zo mooi, dat ik hem toch draag:
Dan de Seiko tank, die ik afgelopen kerst van mrs. PetraO kreeg. Ik had dit horloge al vaak bekeken, maar dat wist zij niet:
Deze Vostok is heen en weer geweest tussen @fredpanarai1 en mij. Ik had het horloge aam hem verkocht en toen ik spijt betoonde, stuurde hij het terug, de lieverd:
@Vintagewatchstuff stuurde mij dit horloge, gewoon, zomaar…