Themaweken horloges :,Toon je caseback met een leuke afbeelding inl. lezen graag vanaf post 1827 deel 3

Leuk thema! De meest bijzondere caseback moet deze dan wel zijn. Verkregen als inruiler, maar sindsdien echt dol op. Draagt heerlijk, afwerking is top, heeft me aan alle kanten positief verrast. Dit is mijn NOMOS Siemens, met kopf & inscriptie op de caseback.

De voorkant:

De caseback, waar 't om draait:

9 likes

Orient King diver

Orient Mako

Orient Triton

Daytona, ehh bedoel Pagani chronograaf :wink:

en als laatste vandaag een Pammetje LE

Morgen weer een dag, fijn weekend iedereen :+1:

4 likes

Telt zoiets?

6 likes

4 likes

Ja duh, staat in het center toch een afbeelding of niet soms :wink: Maar is wel gaaf Joris nr.1 van 3000 had je zeker ook een foto van de voorkant bij kunnen zetten :+1:

1 like

Hoe je het doet weet ik niet, zegt gewoon helemaal niets en dan zie ik jou ineens staan met je Addiesdive. En wat is dat voor bandje, willen de mensen misschien ook wel weten en zeker hoe je eraan gekomen bent :wink: En nu niet je kop in het zand steken he :crazy_face:

De laatste.
De Fortis kroon.
Helaas niet zo mooi als de Fortissen van @ABCSteed met die prachtige afbeeldingen, maar ik neem er genoegen mee. :+1:

4 likes

Oke oke, struisvogel bandje, en door de lieve @Lexaf gemaakt en er op gezet.
Nog steeds superblij mee.

3 likes

Haha ik heb een ander nummer :wink:

1 like

Doe nou is een beetje lief en aardig tegen je meissie.
Wat moeten de HF ers nu wel niet denken ?
Dit is strafwerkwaardig. :rofl:

3 likes

4 likes

Dat is mijn manier van lief doen hoor, ze weet niet beter :wink: En afwassen vind ik al strafwerk genoeg :cry:

1 like

Nu mag je vanaaf ook lekker een bakkie voor me zetten :joy:

2 likes

Kijk ze pakt je gewoon terug goed zo. :+1:

2 likes

En die was niet goed genoeg om te posten? Of wilde je lekker patsen met nr.1 :wink:

1 like

ik zie het staan dus draai mij om en wat zie ik een glimlach van oor tot oor, verdorrie zet iedere dag een bakkie voor madam als ze thuiskomt :imp:

1 like

Ja ja nou ik krijg echt geen medelijden met je hoor.
En nu koffie zetten als de s.demieter… :rofl:
En laat je vrouwtje effe zeggen hoe je dat moet doen.

1 like

Nu nog leren om het ook in te schenken​:joy::joy:

2 likes

En leer hem ook hoe je koffie zet… :rofl:
Want dat heeft hij nog nooit gedaan natuurlijk.

1 like

je hebt het voor elkaar, BONJE in de tent want met ome Ferry valt niet te sollen :rage:

1 like